Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری همایش تکریم خادمان قرآن‌کریم در اوایل هفته پیش‌رو با حضور رئیس‌جمهور خبر‌ داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم تکریم خادمان قرآن کریم،‌ گفت:‌ در پرتو عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر(عج) در آغازین روزهای هفته پیش‌رو و در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور، رسماً از خادمان قرآن‌کریم جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ تجمیع دو دوره 24 و 25 در یک مراسم از جهت هم‌زمانی به خاطر اصرار معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برای حضور رئیس‌جمهور بود که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، مقرر بود در ماه مبارک رمضان در بهار 1399 برگزار شود، اما به خاطر شیوع بیماری کرونا به تأخیر افتاد. خوشبختانه با توجه خاصی که دفتر رئیس‌جمهور انجام داد و نیز پیگیری‌های مؤثر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، این امکان عملاً برای آغاز هفته آینده محقق شده است و مراسم تکریم خادمان قرآن‌کریم در اوایل هفته آینده به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

فقهی‌زاده ادامه داد: این خادمان در مجموع 18 نفر‌ند و از بزرگان و فعالان قرآنی در حوزه‌هایی همچون حفظ قرآن، خوشنویسی و کتابت قرآن، امور هنری، مدیریت قرآنی، قرائت قرآن، آموزش و داوری و تحقیق و پژوهش‌های قرآنی‌اند. با افزوده شدن این 18 نفر به مجموع خادمان قبلی حدوداً 250 نفر خادم قرآنی در دوره‌های گوناگون به جامعه معرفی شده‌اند که بسیاری از اینها منشأ آثار و خدمات بزرگ قرآنی تلقی می‌شوند.

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد افزود: با اتمام آیین معرفی خادمان قرآن کریم در دو دوره 24 و 25 حرکت جدی خودمان را با هماهنگی انجمن خادمان قرآن کریم برای انتخاب خادمان قرآن‌کریم در سال 1400 و دوره 26 آغاز خواهیم کرد. این دوره بر اساس برنامه باید در ماه مبارک رمضان انجام شود. مقدمات لازم را پیگیری می‌کنیم تا این اتفاق مبارک در رمضان سال آینده رخ دهد و اگر با تأخیر روبرو شود، در ماه‌های بعد از آن برگزار شود، تلاش خواهیم کرد تا پایان مأموریت خدمتگزاری دولت دوازدهم بیست و ششمین دوره انتخاب و تکریم خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از سوی این معاونت برگزار شده باشد.

بیمارستان بقیة‌الله، میزبان کاروان قرآنی انقلاب بود/ تقدیر از کادر درمان و فعالان جهادی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت قرآن و عترت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت قرآن کریم تکریم خادمان قرآن کریم کریم خادمان قرآن کریم خادمان قرآن کریم حضور رئیس جمهور قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی موسوم به افق تحول دانشگاه فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار می‌شود.

گروه کشوری معماری و شهرسازی تحت عنوان سومین نشست دانشکدگان هنر و رسانه‌ای همایش را برگزار می‌کند.

گفته می‌شود محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

این همایش با حضور اساتید دانشگاه، اعضای هیأت علمی و علاقمندان فردا ساعت ۸ صبح در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد.

معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این همایش اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی به بیان مطالب خواهند پرداخت.

کد خبر 6097444

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان