Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان بستری شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، علی حسینی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تأمین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور است و نیمی از بیمه شدگان کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماهیانه بالغ بر 12هزار میلیارد تومان تعهدات این سازمان در کشور است گفت: ماهانه 420 میلیارد تومان تعهدات سازمان تأمین اجتماعی در استان کرمان است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان بالغ بر یک میلیون و 500 هزار نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند افزود: در استان کرمان 52 هزار و 300 کارگاه فعال، 348 هزار نفر بیمه شده اصلی و 150 هزار بیمه شده توافقی داریم.

وی با عنوان اینکه 225 هزار خانوار کرمانی مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستند که ماهانه 425 میلیارد تومان به این خانوارها پرداخت می‌شود تصریح کرد: تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان تعهدات سنگینی است.

حسینی با اشاره به اینکه تنوع خدمات بیمه‌ای برای کارفرمایان تأمین اجتماعی زیاد است گفت: در راستای جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضرور، کاهش مراجعات و هزینه‌ها طرح 3070 در تأمین اجتماعی اجرایی شده است.

وی با عنوان اینکه خدمات غیرحضوری ارائه شده در طرح 3070 تأمین اجتماعی 22 مورد است افزود: بیمه‌شدگان با ثبت‌نام در سامانه es.tamin.ir  می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه با اجری این طرح تعداد خدمات غیرحضوری به 30 مورد می‌رسد و از 70 میلیون سفر غیرضرور جلوگیری می‌شود ادامه داد: از ابتدای اسفندماه حذف دفاتر درمانی بیمه‌شدگان در استان کرمان اجرا می‌شود.

در این جلسه امین فخر مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه با تمام مراکز درمانی در استان قرارداد داریم اظهار داشت: تأمین اجتماعی 70 درصد خدمات سرپایی و 90 درصد خدمات بستری بیمه‌شدگان را پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از 8 هزار و 700 بیمار کرونایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی بستری شدند گفت: در موج اول شیوع کرونا 30 درصد و در موج دوم 40 درصد و در موج سوم 50 درصد ظرفیت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی به بیماران کرونایی اختصاص داده شد و تلاش کردیم در بحران کرونا همراه دانشگاه علوم پزشکی باشیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمان با اشاره به طرح‌های مهم عمرانی که در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان کرمان در حال اجراست افزود: ارتقای هتلینگ، پارکینگ و احداث پلی کلینیک تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، توسعه بخش‌های ویژه در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان و بیمارستان غرضی سیرجان و احداث بخش دیالیز بیمارستان غرضی سیرجان در برنامه است و احداث پلی کلینیک تخصصی بیمارستان رفسنجان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تجلیل از پرستاران کرمانی به روایت تصویراجرای طرح شهید سلیمانی دستاوردهای خوبی در کاهش بیماران کرونایی در استان کرمان داشتگزارش ویدئویی تسنیم از تلاش خستگی‌ناپذیر کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان

وی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان‌ها نبود مراکز درمانی ملکی در این مناطق بود گفت: در راستای عدالت درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در این شهرستان‌ها می‌تواند با مراجعه به بیمارستان‌های دولتی خدمات درمانی رایگان را دریافت کنند.

فخر با اشاره به اینکه برای استفاده از بیمه تکمیلی نیاز به مستنداتی وجود دارد گفت: پزشکان می‌توانند روی سربرگ خودشان نسخه نوشته و به عنوان مستند به بیمه شده ارائه کنند.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان تأمین اجتماعی استان کرمان بیمارستان های تأمین اجتماعی استان کرمان بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  در حوزه معاونت بهداشتی با توجه به رایگان بودن خدمات در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۹۰۷ نفر جدید؛ دارای مشکلات روانپزشکی شناسایی شدند که برای این افراد سه هزار و ۴۰۰ خدمت روانشناختی توسط روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت ارائه شده است.

دکتر محمد سالاری افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سواد سلامت روان و تاثیر آن بر بهزیستی و کیفیت زندگی انسان ها برای حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش انفرادی و برای بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت گروهی جلسات آموزشی مهارت های زندگی، مهارت های فرزندپروری، نوجوان سالم و خودمراقبتی توسط روانشناسان معاونت بهداشتی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مرکز مشاوره مبتنی بر سبک اسلامی– ایرانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حدود ۲ هزار خدمت روانشناختی، روانپزشکی، مددکاری، تحصیلی و آموزشی برای هزار و ۶۶۵ دانشجوی مراجعه کننده به این مرکز ارائه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی به عنوان تنها بیمارستان دارای بخش روانپزشکی در غرب خراسان رضوی، با ۴۶ تخت فعال شامل ۲ بخش مجزای روانپزشکی زنان و مردان، در زمینه بستری بیماران روانپزشکی خدمت رسانی می کند.

دکتر سالاری افزود: در سال گذشته هزار و ۶۶۰ بیمار در این ۲ بخش بستری و از خدمات روانپزشکی بهره مند شده اند که تمامی این خدمات برای تسریع در روند درمان اختلالات، افزایش مهارتها و کاهش احتمال عود بیماری صورت گرفته است.

به گفته وی در بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار نیز خدمات روانشناختی و سلامت معنوی به بیماران بستری در بخش‌های مختلف از جمله اطفال و قلب با تشخیص و درخواست پزشک ارائه می شود و در کلینیک ویژه دانشگاه نیز سه هزار و ۳۸۲ بیمار به صورت سرپایی از خدمات روانپزشکی بهره برده اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است