Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:33:26 GMT

بازگشت لطیفی به نیمکت پس از چهار بازی غیبت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۶۶۲

علی لطیفی به دلیل اعتراضی که به عملکرد داور دیدار برابر مس کرمان داشت، 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم رقابت های لیگ یک در شرایطی به انتها رسید که تیم فوتبال چوکای تالش در یکی از مسابقات این هفته میهمان مس کرمان شده بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد


علی لطیفی در جریان این مسابقه به شدت نسبت به قضاوت وحید مالکی داور مسابقه اعتراض داشت و پس از اینکه از زمین مسابقه اخراج شد، در مصاحبه خبری پس از مسابقه نیز به انتقادات خود علیه داور مسابقه ادامه داد تا چند روز بعد حکم محرومیت سه جلسه ای او از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطیفی به همین دلیل طی 4 بازی اخیر چوکای غایب بود و از جایگاه ویژه نظاره گر عملکرد تیمش شد؛ اما درنهایت روز گذشته و پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت، مقابل استقلال ملاثانی به ترکیب اصلی رسید و تیمش را در جریان تساوی بدون گل مقابل شاگردان ابراهیم اشکش هدایت کرد.

 

 

 


جالب اینکه در همین زمان بود که قرعه کشی جام حذفی برگزار شد و تیم فوتبال مس کرمان باید در چارچوب مرحله سوم جام حذفی در کرمان به مصاف مس برود.

 

دسته یک چوکا تالش علی لطیفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک چوکا تالش علی لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!