Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا تویسرکان منش گفت: در جلسه مشترکی که به ریاست بنده و با حضور شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براتی سده مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و رفیعی نماینده انجمن روانپزشکی ایران برگزار شد، در خصوص بازبینی و اصلاح مفاد مواد ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با موادمخدر با هدف افزایش اثربخشی درمان و مراکز درمانی اعتیاد، اصلاح فرایند مراکز ماده ۱۶ و ترویج درمان‌های داوطلبانه و اختیاری، بازنگری در آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مربوطه، افزایش نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز درمانی و کاهش آسیب، بررسی تاسیس مراکز مجاز بازتوانی و دستور العمل های درمان، اطفال و زنان باردار، پوشش بیمه، منع قانونی اخراج از کار افراد دچار اختلال مصرف مواد که تحت درمان هستند، اصلاح آیین‌نامه اجرایی ماده ۴۲، نظارت بر عطاری‌ها و… بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نهایت پیش نویس این مباحث تهیه و جهت بررسی به کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با موادمخدر ارسال شد.

تویسرکان منش بیان کرد: پس از اخذ تاییدیه کمیته مذکور، لایحه مربوطه تنظیم و جهت بررسی نهایی و تایید در هیأت دولت ارسال و سپس از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهوری به مجلس شورای اسلامی ارسال و اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر مراکز درمانی مصرف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،دوربین‌های هوشمند زیادی در سطح شهرها است  که راننده متخلف را شناسایی می‌کنند. 

برخی از رانندگان شاکی هستند که چرا وقتی خودروشان در محل تخلف حضور نداشته،  توسط دوربین ها جریمه شده‌اند.

رییس پلیس راهور فراجا  به تازگی گفته : ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود.

سردار تیمور حسینی افزود : دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

سردار حسینی گفته : سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

متاسفانه پلیس راهور به دوربین ها نظارت ندارد سرعت مجاز روی تابلو نرسیده به دوربین راهنمای و رانندگی در پمپ بنزین افتخاری در اتوبان شهید کسایی در تبریز  ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد ولی  با هر سرعتی عبور کنیم  توسط دوربین ها جریمه می شویم. 

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟