Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:13:08 GMT

معاون وزیر کشور: صید ترال متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۷۵۹

معاون وزیر کشور: صید ترال متوقف شد


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حسین ذوالفقاری روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در وزارت کشور با اشاره به برخی از محورهای اتفاق افتاده در حوزه امنیت، اظهار کرد: در طول این مدت با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده، ۲۲۷ پاسگاه مرزی ایجاد و ۱۰۰۰ کیلومتر جاده مرزی ساخته شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: این طرح‌ها در حال اجرا است و صید ماهی به‌شکل ترال متوقف شد و دستورالعملی برای دولت ارسال شد تا منافع مرزنشینان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالفقاری با بیان اینکه با همکاری وزارت کشور و دادگستری ۱۴۰۰نفر از زندانیان ایرانی در سایر کشورها آزاد شدند و به کشور آمدند، گفت: همچنین در پاکسازی مناطق مین‌گذاری شده، یک میلیون هکتار زمین پاکسازی شد.

وی گفت: لایحه توسعه معیشت مرزنشینان و ساماندهی سوخت مرزی و بازارچه مرزی برای ساماندهی تهیه شد و از محل فروش سوخت مرزی ۲۰ درصد به مرزنشینان تعلق گرفت. همچنین ۱۵ بازارچه برای کولبران تدوین شده که بتوانند از معافیت گمرکی استفاده کنند.

ذوالفقاری عنوان کرد: همچنین لایحه توسعه معیشیت مرزنشینان و ساماندهی سوخت مرزی و بازارچه مرزی برای ساماندهی تهیه شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: حوزه پدافند غیرعامل در کشور در حال نهادینه شده است. ۲۵هزار دوره آموزشی برگزار شد و ۵۰۰ مربی در حال آموزش نیرو در این زمینه هستند.

ذوالفقاری گفت: در طول این مدت، ۸ بار آمایش شامل ۸۵۰ هزار تبعه افغانی انجام شد و ۷۴۴۵ پرونده ازدواج زنان ایران با اتباع خارجی مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دهه فجر حکومت پهلوی واکسیناسیون کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر واکسیناسیون کرونا در ایران حسین ذوالفقاری صید ترال وزارت کشور دهه فجر حکومت پهلوی واکسیناسیون کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر واکسیناسیون کرونا در ایران وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است