Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@14:43:20 GMT

کارهای بیرون از خانه با بلوپیک

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۷۷۳

کارهای بیرون از خانه با بلوپیک

به‌همین دلیل اگر کسی بخواهد کسب‌وکار خودش را در این حوزه راه‌اندازی کند، ممکن است فکر کند دیگر فضایی برای نوآوری و ارائه ایده‌های بکر وجود ندارد. اما جالب است بدانید یکی از روش‌های خلاقانه برای حل این مشکل «ادغام» است.

ادغام دو یا چند قابلیت مختلف یا حتی ادغام چند نرم‌افزار با یکدیگر، می‌تواند ارزش جدیدی را به‌وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا اخیرا شاهد ادغام محصولات مختلف از یک یا چند شرکت و ارائه یک نرم‌افزار جامع یا «سوپر اپلیکیشن» هستیم که به کاربر اجازه می‌دهد با نصب فقط یک نرم‌‌افزار روی گوشی، ضمن اشغال فضای کمتری از حافظه ابزار، بتواند بسیار آسان‌تر از قبل به چند قابلیت مختلف دسترسی داشته باشد.

«آسایی ژیانی شین» نام شرکتی است که با طراحی و ساخت نرم‌افزار نوپای «بلوپیک» در زمینه حمل‌ونقل آنلاین کالا با موتورسیکلت فعالیت می‌کند. اما چیزی که آن را از ده‌ها نرم‌افزار پیک‌موتوری اینترنتی دیگر متمایز می‌کند، این است که اعضای تیم «بلوپیک» تنها به همین ویژگی بسنده نکرده‌اند و پیک‌موتوری آنلاین را با چند قابلیت ادغام کرده‌اند.به این ترتیب آنها توانسته‌اند در این بازار به‌شدت رقابتی، نام خود را مطرح کنند.

دستیار همه‌کاره برای کارهای بیرون از خانه
آرمین افتخار، مدیرعامل شرکت «آسایی ژیانی شین» و بنیان‌گذار نرم‌افزار همراه «بلوپیک» است. او و همکارانش با تأسیس این شرکت در شهر سنندج، ارائه خدمات خودشان را از سال ۱۳۹۸ در منطقه غرب کشور شروع کردند. افتخار درباره قابلیت‌های نرم‌افزار «بلوپیک» می‌گوید: «هدف ما طراحی و ساخت نرم‌افزار همراهی بود که بتواند تقریبا از خروج کاربران از منزل جلوگیری کند! «بلوپیک» نرم‌افزاری است که علاوه بر حمل‌ونقل ایمن و سریع کالاهای سبک با موتورسیکلت، در انجام کارهای اداری خارج از منزل نیز به شما کمک می‌کند. به این ترتیب که شما با قیمتی بسیار ارزان‌تر از سرویس‌های مشابه سنتی یا آنلاین، می‌توانید بسیاری از کارهایتان را به ما بسپارید. برای مثال مراجعه به اداره‌ها و پیگیری روندهای اداری، نوبت گرفتن یا انجام نیابتی کارهای بانکی، ارسال مرسولات پستی و به سرانجام رساندن بسیاری دیگر از فرآیندهای زمان‌بر و وقت‌گیر خارج از منزل که حضور فیزیکی شما برای انجام آنها ضرورتی نداشته باشد.»

او همچنین ادامه می‌دهد: «یک قابلیت مهم که وجه تمایز دیگر «بلوپیک» است، خرید اقلام روزمره خانه برای کاربران است. درواقع شما می‌توانید فهرست خریدهای روزانه خود و همچنین نشانی فروشگاهی که از آنجا خرید می‌کنید را در اختیار «بلوپیک» قرار دهید تا ما آنها را تهیه کنیم و برایتان به خانه بیاوریم.»   «بلوپیک» خیال شما را آسوده می‌کند آرمین افتخار، مزایای نرم‌افزار «بلوپیک» را این‌گونه برمی‌شمارد: «علاوه بر صرفه‌جویی در زمان که مشخصا مزیت اصلی نرم‌افزار «بلوپیک» است، ما به پاس اطمینان و اعتماد مشتریان‌مان و همچنین به رسم امانت‌داری، همه محموله‌هایی که برای جابجایی به ما سپرده می‌شود را بیمه می‌کنیم. به این ترتیب اگر کوچک‌ترین مشکلی برای کالای مشتری رخ بدهد، شرکت ما تمام هزینه آن را پرداخت کرده و خسارت مشتری را جبران می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «ویژگی دیگر «بلوپیک»، کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی سفیران ماست. ما پیش از استخدام سفیران، تمام سوابق آنها را به شکل دقیقی بررسی می‌کنیم و در تلاشیم تا با اخلاق‌ترین و با انرژی‌ترین افراد را به عنوان سفیر بلوپیک انتخاب کنیم. همچنین برای بالابردن سطح کیفی سفیران‌مان، در ابتدای همکاری دوره آموزشی یک روزه‌ای را برای آنها برگزار می‌کنیم تا مطمئن شویم ارائه خدمات و برخورد با مشتریان به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. البته به پاس کیفیت بسیار بالایی که سفیران ما از خود نشان می‌دهند، ما هم در پرداخت دستمزد آنها بالاترین حد ممکن را نظر می‌گیریم؛ به‌طوری که در میان کسب‌وکارهای مشابه، سفیران بلوپیک بیشترین درآمد را دارند.» مسیر ترسیم شده برای «بلوپیک» در حال حاضر تیم فنی «بلوپیک» از چهار متخصص در زمینه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی، چهار نفر در بخش پشتیبانی، یک گرافیست، یک مدیر اجرایی و یک نفر هم به‌عنوان مدیر شبکه‌ های اجتماعی تشکیل شده است. با تلاش بی‌وقفه این تیم حرفه‌ای، مدیرعامل شرکت امیدوار است به‌دنبال استقبال بسیار خوب کاربران و رشد سریع نرم‌افزارشان، مسیر روشنی پیش روی آنها قرار داشته باشد.
آرمین افتخار درباره روند آینده «بلوپیک» می‌گوید: «ما تا کنون سه به‌روزرسانی برای نرم‌افزارمان عرضه کرده‌ایم و یک به‌روزرسانی جدید هم تا پایان سال جاری ارائه خواهیم کرد. در به‌روزرسانی جدید، قابلیت «ثبت سفارش تلفنی» به نرم‌افزار اضافه خواهد شد که امیدواریم ضمن کاربرپسندترشدن آن، گام بلندی در جهت ارتقای کیفی محصول برداشته شود.»

او ادامه می‌دهد: «باز هم در راستای کاربرپسندتر شدن «بلوپیک» یک طرح توسعه‌ای ویژه که در دستور کار ما قرار دارد، طراحی سامانه «سوپرمارکت آنلاین» است. با اجرای این طرح مشتری می‌تواند برای خرید وسایل روزمره خانه، با سرعت زیادی اجناس مد نظرش را از طریق این سامانه انتخاب کند تا لیست خریدش به آسانی هرچه تمام‌تر آماده شود.»

مدیرعامل شرکت «آسایی ژیانی شین» در خصوص گسترش ابعاد شرکت تحت مدیریتش می‌گوید: «آماده هستیم کسب‌وکارمان را فراتر از مرزهای کشور توسعه دهیم. برای این کار در حال فراهم‌کردن مقدمات و ایجاد زمینه‌هایی هستیم که بتوانیم هرچه سریع‌تر شعب «بلوپیک» را در کردستان عراق و استانبول ترکیه راه‌اندازی کنیم. امیدواریم ورود ما به حوزه صادرات دانش فنی و مهندسی، بتواند بستر مناسبی در جهت ارزآوری برای کشور عزیزمان ایجاد کند.»   فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نشان ایرانی 2 نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901289

دیگر خبرها

  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟