Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:08:20 GMT

ظرفیت صادرات محصولات شیلاتی مازندران افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۰۷۸۷

ظرفیت صادرات محصولات شیلاتی مازندران افزایش یابد

گروه استان‌ها ــ استاندارمازندران با تأکید بر افزایش ظرفیت بخش کشاورزی در استان گفت: ظرفیت صادرات محصولات شیلاتی مازندران افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   ساری،   احمد حسین زادگان ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال با محوریت توسعه تعاون اظهار داشت: تشکیل شرکت‌های تعاونی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و فرصت‌های شغلی جدید به منظور رفع معضل بیکاری بسیار موثر  بوده که برخی مسائل باید در کمیته‌ها بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ترویج و توسعه فرهنگ کار و تعاون میان جوانان آنان را به سمت و سوی کارهای کشاورزی، باغی و صنایع تبدیلی سوق دهیم که با سرمایه اندک می‌توان در این مسیر گام برداشت.

استاندار مازندران بیان کرد: مازندران استانی کشاورزی بوده که در بخش کشاورزی پایانه صادراتی و پایانه شیلاتی در منطقه بی‌نظیر است که تلاش داریم در بحث ماهیان خاویاری و شیلاتی را به سمت اقتصادی شدن پیش ببریم تا برای کشور ارزآوری داشته باشد و از ظرفیت تعاونی‌ها نیز استفاده کنیم.

توسعه قشم با تأمین اعتبار 15 میلیارد دلاری بانک صادرات ایران صادرات غیرنفتی 600 میلیون دلاری امسال در گیلان محقق می‌شود رئیس سازمان بسیج اصناف: کارگروه ویژه پیگیری صادرات در بسیج اصناف ایجاد شد

حسین زادگان بیان کرد: مازندران همانند یک کلان شهر بوده که باید مزیت‌هایی را برای شرکت‌های تعاونی مانند هلدینگ در نظر بگیریم و با اعتبار کم و سرمایه در گردش، مشکلات برخی از تعاونی‌ها رفع می‌شود تا شاهد بازگشت اعتماد مردم به تعاونی‌ها باشیم.

  توسعه اقتصاد تعاونی  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با اشاره به نقش و جایگاه تعاونی‌ها در جامعه گفت: یکی از راه‌های رشد و توسعه در امور اقتصادی، توجه به تعاونی‌ها و گسترش مشارکت مردم در این قالب بوده که قطعا با مشارکت مردم و حمایت دولت شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه اقتصاد تعاونی هستیم.

کامران اصغری افزود: با پرداخت تسهیلات و اعتبار به تعاونی‌های مشکل دار و غیرفعال که در گذشته برند بودند، می‌توانیم بار دیگر آنها را شکوفا کنیم.

انتهای پیام/682/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی در جلسه با مدیر کل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثر گذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی‌های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه‌ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه‌های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان