Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@02:49:55 GMT

گزارش آرش ظلی پور از مزار علی انصاریان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۱۰۰۰

گزارش آرش ظلی پور از مزار علی انصاریان

آرش ظلی پور امروز به رفیق قدیمی اش سر زد و در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلم کوتاهی از حضور یک گروه هنری که برای همدردی با مادر علی انصاریان قطعه ای را به صورت زنده بر سر مزار آن مرحوم اجرا کردند، به اشتراک گذاشت

آرش ظلی پور مجری و ورزشی نویس سابق که رفاقت دیرینه ای با مرحوم علی انصاریان داشت، امروز صبح بر سر مزار این بازیکن فقید کشورمان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آرش ظلی پور چند ویدیو از حضور هواداران فوتبال بر سر مزار علی انصاریان در صفحه شخصی اینستاگرامی اش، منتشر کرد. با گذشت حدود 7 روز از درگذشت علی انصاریان و با اینکه او در قطعه نام آواران بهشت زهرا دفن نشده است، افراد زیادی بر سر مزار وی حاضر می شوند تا به این بازیکن سابق سرخابی ادای احترام کنند.

آرش ظلی پور رفاقت دیرینه ای با علی انصاریان و مهرداد میناوند داشت. اولین بار خبر ازدواج میناوند را ظلی پور در برنامه ورزش از نگاه دو و در حالی که مهرداد روی خط و خداداد عزیزی و حمید استیلی در استودیو حضور داشتند عنوان کرد و جنجالی ترین گفتگوهای انصاریان هم اغلب با ظلی پور بود.

در عکس این خبر هم آرش ظلی پور و برادرش احسان را به همراه علی انصاریان در تحریریه روزنامه 90 می بینید. این عکس را سال 82 ابوالفضل امان الله عکاس آن زمان روزنامه نود که به سردبیری زنده یاد ناصر احمدپور منتشر می شد، از برادران ظلی پور و انصاریان ثبت کرد. به گفته مهدی هژبری، سردبیر طرفداری که آن زمان معاون ناصر احمدپور در روزنامه نود بود، آرش ظلی پور از رفقای صمیمی زنده یاد علی انصاریان بود. عکس های انصاریان روی جلد روزنامه نود و روزنامه نود جمعه در حالی که گیتار به دست داشت، آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرد.

مهرداد میناوند و علی انصاریان به فاصله یک هفته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشتند و تمامی دوستان و دوستداران خود را عزادار کردند.

اخبار داغ 

اتفاقی عجیب در فوتبال تهران؛ ناظر بازی با کت و شلوار کمک داور شد! مبلغ رضایتنامه امین قاسمی نژاد 10 میلیارد تومان است! / ادعای رسانه داخلی خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند پل گاسکوئین: به جسد پدرم مشت زدم و بعد 45 دقیقه او را در آغوش گرفتم خشم نشریات کاتالان از جلد جنجالی فرانس فوتبال درباره لیونل مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان روزنامه نود آرش ظلی پور بر سر مزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد: بنیامین نتانیاهو در ترس و وحشت نسبت به احتمال صدور حکم بازداشت خود به سر می‌برد.

این روزنامه در ادامه نوشت: نتانیاهو تماس‌های زیادی با طرف‌های مختلف به ویژه آمریکا برای ممانعت از صدور حکم بازداشت خود برقرار کرده است.

در این گزارش آمده است: پیش بینی می‌شود این احکام بازداشت دیر یا زود در حق نتانیاهو، رئیس ستاد مشترک ارتش و یوآو گالانت صادر شود.

شبکه المیادین نیز به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که صهیونیست‌ها می‌دانند دیوان کیفری بین المللی تصمیم گرفته حکم بازداشت مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را صادر کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند: نتانیاهو، گالانت، هالیوی و دیگر مسئولان تل آویو در معرض بازداشت قرار دارند. منابع سیاسی در رژیم صهیونیستی نیز این تصمیم دیوان کیفری بین المللی را سونامی توصیف کردند که هر چیزی را می بلعد.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره اقدام دیوان کیفری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، یک نشریه معتبر انگلیسی زبان از احتمال حکم بازداشت سه مقام ارشد سیاسی رژیم صهیونیستی به اتهام جنایت جنگی در غزه خبر داد.

بر پایه این گزارش، روزنامه تایمز اعلام کرد احتمالاً دیوان کیفری بین‌المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد تل آویو از جمله وزیر جنگ، رئیس ستاد مشترک ارتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی گزارش داد، ممکن است حکم بازداشت مذکور در اوایل هفته آینده صادر شود.

کد خبر 6090528

دیگر خبرها

  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰