Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد   حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات الغیب،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در تمام شهر‌های لرستان از ساعت ۱۰ آغاز خواهد شد.

او افزود: مسیر‌های حرکت خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۹۹ در خرم‌آباد از میدان ۲۲ بهمن آغاز می‌شود و در مسیر خیابان انقلاب به مصلی‌الغدیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اظهار کرد: سخنران این مراسم سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام حیات الغیب ادامه داد: در بروجرد راهپیمایی از میدان تختی به سمت میدان شهدا، میدان قیام ادامه دارد، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام‌جمعه شهرستان بروجرد است.

او اضافه کرد: در دورود مسیر راهپیمایی از چهار راه محمدی و میدان ولایت طی می‌شود و سخنران حجت‌الاسلام حسینی نوری، امام‌جمعه شهرستان دورود است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در ازنا راهپیمایان مسیر‌های میدان شهیدصادقی _ میدان ولیعصر (عج) را عبور می‌کنند و سخنران حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه شهرستان ازنا است.

او افزود: در الیگودرز مسیر راهپیمایی میدان آزادگان _ میدان امام حسین (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک، امام‌جمعه شهرستان الیگودرز در نظر گرفته شده است.

او  اظهار کرد: در پلدختر میدان بسیج _ بلوار امام (ره) _ خیابان سردار سلیمانی _ میدان شهید بهشتی و سخنران حجت‌الاسلام موسوی، امام‌جمعه شهرستان پلدختر است.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: در کوهدشت مسجد صاحب الزمان (عج) _ میدان شهدا_ میدان امام (ره) _ چهارراه الله‌اکبر و سخنران حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت و در الشتر مسیر
بریدگی روستای آهنگران _ گلزار شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی، امام‌جمعه شهرستان در نظر گرفته شده است.

او گفت: در نورآباد پارک علی‌آباد _ میدان بسیج _ میدان امام (ره) و سخنران حجت‌الاسلام خانی، امام‌جمعه نورآباد و در چگنی مسیر سپاه شهرستان _ میدان فردوسی
و سخنران حجت‌الاسلام حافظی، امام‌جمعه شهرستان چگنی و در رومشکان مصلی نماز جمعه _ میدان امام (ره) _ خیابان شهید رجایی و سخنران حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا، امام‌جمعه شهرستان رومشکان است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی لرستان راهپیمایی 22 بهمن سخنران حجت الاسلام امام جمعه شهرستان میدان امام ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول