Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@03:55:12 GMT

آغاز دومین دادگاه استیضاح ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۱۳۰۱

در حالی که تا ساعاتی دیگر استیضاح دوم رییس جمهور پیشین آمریکا آغاز می شود، گمانه زنی ها در مورد نتیجه دادگاه سنا برای استیضاح ترامپ افزایش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عرصه سیاسی آمریکا از روز سه شنبه، ۲۱ بهمن، شاهد آغاز دادگاه استیضاح دوم «دونالد ترامپ» است که با اتهام تحریک برای شورش پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «اکسیوس، سی ان ان، هیل و اسپوتنیک» - سنا خود را برای برگزاری دادگاه استیضاح آماده می‌کند: مجلس سنای آمریکا خود را برای آغاز دادگاه دومین استیضاح ترامپ آماده می‌کند.   گزارش‌ها از تلاش سنا برای برگزاری هرچه سریع‌تر این روند حکایت دارند.   - هزینه هنگفت استقرار نیرو‌های گارد ملی در کپیتال هیل: براساس اعلام پنتاگون هزینه استقرار نیرو‌های گارد ملی در «کپیتال هیل» برای جلوگیری از ناامنی‌های احتمالی متعاقب شورش علیه کنگره در ۶ ژانویه (۱۷ دی) معادل ۴۸۳ میلیون دلار بوده است.   - ترامپ به تبرئه خود باور دارد: منابع نزدیک به ترامپ می‌گویند وی بر این باور است که استیضاحش در دادگاه رای کافی از جانب جمهوریخواهان نخواهد داشت و مجددا تبرئه می‌شود.   - نظر بولتون در مورد دادگاه استیضاح ترامپ: وکیل «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی دوره ریاست جمهوری ترامپ می‌گوید که دادگاه استیضاح وی براساس قانون اساسی است.   - تایید معاون وزیر دفاع پیشنهادی بایدن در سنا: مجلس سنای آمریکا صلاحیت معاون پیشنهادی وزارت دفاع این کشور را تایید کرد.   - توافق شومر و مک کانل بر سر دادگاه استیضاح ترامپ: «چاک شومر»، رییس اکثریت سنا و «میچ مک کانل»، رییس اقلیت این مجلس بر سر برگزاری دادگاه استیضاح ترامپ به توافق رسیدند.   شومر تاکید کرده که ترامپ باید در دادگاه استیضاح محکوم شود.

- درخواست استعفا از ۵۶ وکیل دوره ترامپ: وزارت دادگستری از ۵۶ وکیل منصوب شده در دوره ریاست جمهوری ترامپ خواست تا از سمت خود استعفا بدهند.   - استفاده گسترده از ویدئو‌ها در دادگاه استیضاح ترامپ: در حالی که تیم دفاعی ترامپ قصد دارد با استناد به متمم اول به عنوان محور اصلی دفاع خود از وی اقدام کند، مدیران دموکرات مجلس نمایندگان قصد دارند به شکل گسترده‌ای از ویدئو‌های مربوط به شورش علیه کنگره در ۶ ژانویه (۱۷ دی) استفاده کنند.   - عقب نشینی تیم حقوقی ترامپ از درخواست عدم برگزاری دادگاه استیضاح: تیم حقوقی ترامپ درخواست عدم برگزاری دادگاه استیضاح ترامپ را پس گرفت. برچسب ها: ترامپ ، دادگاه ، استیضاح ، شورش ، متهم ، آمریکا ، رئیس جمهور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ترامپ دادگاه استیضاح شورش متهم آمریکا رئیس جمهور برگزاری دادگاه استیضاح دادگاه استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد