Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در محله دخانیات تهران و کشف بیش از 12 کیلو تریاک خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه دخانیات تهران به هویت "پرویز" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هفتم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه ی متهم مشخص شد نامبرده با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را تهیه و پس از انتقال به مخفیگاه خود در محله دخانیات تهران اقدام به توزیع و خرده فروشی آن می نماید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند،افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و در بازرسی از محل موفق به کشف 12کیلو و 472گرم تریاک،218 گرم شیره تریاک،300گرم سوخته تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد : متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی