Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:50:59 GMT

راج کاپور دومین فرزندش را هم از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۱۵۱۳

راج کاپور دومین فرزندش را هم از دست داد

راجیو کاپور، کوچک‌ترین فرزند پسر راج کاپور در سن 58 سالگی درگذشت.

به گزارش برنا، او دچار سکته قلبی و به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند او را نجات بدهند. سال گذشته برادر بزرگتر او ریشی کاپور به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.

راجیو کاپور در فیلم‌هایی چون «رام، گنگا ی تو ناپاک است» به کارگردانی پدرش راج کاپور،«همدم من/Mera Saathi» در دهه هشتاد ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجیو کاپور متولد 25 اوت 1962 بود. نخستین بار در فیلم Ek Jaan Hain Hum مقابل دوربین رفت ا ما با فیلمی به کارگردانی پدرش به نام «رام، گنگای تو ناپاک است» در سال 1985 به شهرت دست پیدا کرد.

از فیلم‌های مهم او در مقام بازیگر می‌توان اشاره کرد به «آسمان»(1984)،«پسر عاشق»(1985)،«زبردست»(1985).

راجیو کاپور خیلی زود پشت دوربین را ترجیح داد وبه تهیه فیلم و کارگردانی روی آورد.

در سال 1996 «عشق بزرگ» را با بازی برادرش ریشی کاپور و مدهوری دیکشیت ساخت. در سال 1991 فیلم ناتمام پدرشان «هنا» را با بزرگترین برادرش رندهیر کاپور تهیه کرد.او تهیه کننده یکی از نخستین فیلم های آیشواریا رای باچان به نام «بیا برگردیم»(1999) بود که برادرش ریشی کاپور ساخت.

پس از آن راجیو کاپور بالیوود را ترک کرد و سال گذشته خبر داد که می‌خواهد دوباره به سینما بازگردد. او پس از بیست هشت سال می‌خواست در فیلم جدید آشوتوش گواریکار(کارگردان فیلم نامزد اسکار مالیات)، به نام « تولسیداس جونیور» نقش اصلی را در کنار سانجی دات بازی کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرطان ریشی کاپور راج کاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت و ذوب آهن برگزار شد. ذوب آهن در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب شد و سری 1 – 1 برابر شد.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد