Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون فوتبال 10 اسفندماه برگزار می شود و در روز های اخیر هم لیست افراد تایید صلاحیت شده از سوی سایت فدراسیون فوتبال اعلام شده تا تنور رقابت های فدراسیون داغ تر شود. به همین بهانه از امروز تا 10 اسفند ماه که انتخابات فدراسیون برگزار می شود، هر روز مصاحبه ای با یکی از اعضای مجمع در رسانه طرفداری منتشر می شود تا از معیار ها و نظرات رای دهندگان انتخابات فدراسیون با خبر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

پرونده ویژه طرفداری؛ در فاصله 19 روز تا آغاز انتخابات فدراسیون فوتبال، سراغ اعضای مجمع می رویم تا از معیارهای آنها برای رای دادن به نامزدهای انتخابات باخبر شویم. هر روز همراه طرفداری باشید... رییس جدید فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه، دهم اسفند مشخص می شود و در قسمت اول روز شمار انتخابات فدراسیون سراغ غلامرضا بهروان رفته ایم.

سوال هایی که طرفداری از اعضای مجمع می پرسد، به شرح زیر است؛

شما به عنوان عضو مجمع، برای رای دادن به نامزد موردنظرتان چه معیارهایی دارید؟

مجمع به برنامه رای می دهد یا به شخص؟

چه توصیه ای به رییس آتی فدراسیون فوتبال دارید؟

چه برنامه یا راهکاری برای رهایی فوتبال از بن بست فعلی دارید؟

این نگرانی در اهالی فوتبال وجود دارد که رای دادن اعضای مجمع با دستور یا توصیه باشد؟ این نگرانی منطقی است؟

به گزارش طرفداری، غلامرضا بهروان خودش در انتخابات حضور دارد و علاوه بر این که به عنوان نماینده استان مازندران در انتخابات شرکت می کند و در جایگاه رییس هیات فوتبال مازندران حق رای دارد، در لیست نواب رییس کیومرث هاشمی هم نامش به عنوان نایب رییس دوم و رییس سازمان لیگ ثبت شده است. بهروان سابقه ریاست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، ریاست سازمان لیگ فوتبال، معاونت اداره‌ کل ورزش و جوانان استان را در کارنامه خود دارد.

غلامرضا بهروان در مورد معیارهایش برای رای دادن در انتخابات فدراسیون گفت:

بنده خودم در انتخابات فدراسیون کاندیدا هستم معتقدم همه اعضای مجمع باید برنامه محور باشند یعنی باید به برنامه یک شخص رای بدهند. یکی از چیزهایی که باید در مجمع رعایت شود، برنامه محوری است. اعضا باید به کاندیدایی رای بدهند که توانمندی داشته باشد و از دیپلماسی قوی ای برخوردار باشد. کسانی که انتخاب می شوند باید با مجامع بین المللی ارتباط برقرار کنند و از حقوق فوتبال ایران در مجامع بین المللی دفاع کنند.

غلامرضا بهروان ادامه داد:

مدیران ما باید ارتباط لازم را با مدیران و ارگان های بالا دست داشته باشند و این ارتباطات باید برای فوتبال باشد نه برای خودشان، فوتبال ما دچار مشکلات مالی شده است و ما نیاز مالی داریم و برای خروج از این بن بست نیاز به برنامه های تاثیرگذاری داریم.

  به این نکته هم باید توجه کنیم باید برای فوتبال ملی برنامه های مهمی داشته باشیم. در فروردین ماه رقابت های آسیایی برگزار می شود و تیم های ما فعلا در سه گروه و در صورت موفقیت فولاد در مرحله پلی آف، در 4 گروه از این رقابت ها حضور دارند، ما باید در قضیه میزبانی پیش دستی کنیم چرا که اگر در هر سه یا چهار گروه میزبانی را از دست بدهیم هم از لحاظ جدولی و هم از لحاظ وجه بین المللی در شرایط نامناسبی قرار می گیریم. کسب میزبانی این رقابت ها می تواند برای فوتبال ما مفید باشد. علاوه بر ارز آوری و کسب وجه ای مناسب در فوتبال آسیا، نمایندگان ما هم در وضعیت بهتری برای صعود قرار می گیرند.

بهروان در مورد مشکلات باشگاه ها گفت:

قبل از هر چیز باید بدانیم قصد داریم چه کار هایی برای باشگاه هایمان انجام دهیم، باشگاه های ما در وضعیت مالی خوبی قرار ندارند و باید به این قضیه رسیدگی شود. 

نایب رییس پیشنهادی کیومرث هاشمی در ادامه صحبت هایش گفت:

چه اشکالی دارد ما با کشور های توسعه یافته ارتباط داشته باشیم؟ فوتبال ما می تواند از پتانسیل و توانایی این کشور ها که راه پیشرفت در فوتبال را طی کرده اند، استفاده کند و در مسیر رو به پیشرفت امیدوار کننده ای قرار بگیرد. فوتبال ما می تواند با ارتباط و تعاملی دوستانه و هدفمند با کشورهای توسعه یافته پله های ترقی و پیشرفت را طی کند.

بهروان معتقد بود دولت هم باید از فوتبال حمایت کند و در این باره گفت:

در این بین دولت هم باید از فوتبال و مدیران فوتبالی حمایت کند، بیایید پروتکلی امضا کنیم و بخش خصوصی را حمایت کنیم، سخت افزار و امکانات مالی را در اختیار آن ها قرار بدهیم تا بخش خصوصی هم با توانایی ها و پتانسیلی که دارد در فوتبال حضور پویایی داشته باشد تا تعاملی پویا بین دولت و بخش خصوصی ایجاد شود.

بهروان در مورد نگرانی فوتبالی ها به دلیل مطرح شدن شایعه دستوری بودن آرا، گفت:

خدا شاهد است تاکنون ندیده ام مقامی با لحن دستوری من را مجاب به رای دادن به کسی کند و این قضیه توهین به من تلقی می شود. پیش آمده است که کاندیدی را به ما پیشنهاد کنند اما هیچ وقت این پیشنهاد به دستور تبدیل نشده است. فوتبال را سیاسی و جناحی نکنیم...

اخبار داغ 

اتفاقی عجیب در فوتبال تهران؛ ناظر بازی با کت و شلوار کمک داور شد! مبلغ رضایتنامه امین قاسمی نژاد 10 میلیارد تومان است! / ادعای رسانه داخلی خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند پل گاسکوئین: به جسد پدرم مشت زدم و بعد 45 دقیقه او را در آغوش گرفتم خشم نشریات کاتالان از جلد جنجالی فرانس فوتبال درباره لیونل مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فدراسیون فوتبال غلامرضا بهروان اعضای مجمع فوتبال ما رقابت ها رای دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید؛ محسن رضایی: ارتباط ایران با جبهه مقاومت دستوری و آمرانه نیست

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229413 برچسب‌ها محسن رضایی

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان