Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان از بهره برداری از ۱۴۹ طرح اشتغالزایی بهزیستی برای ۱۵۵ نفر خبر داد و گفت: این طرح ها در هر ۱۶ شهرستان اجرایی شد.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، از بهره برداری از ۱۴۹ طرح اشتغالزایی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این طرح های اشتغالزایی در شهرستان های املش، رودبار، رضوانشهر، فومن، رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان، شفت، صومعه سرا، آستارا، سیاهکل، ماسال، انزلی، تالش، لنگرود و رودسر به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی بهزیستی با اعتبار ۶۷ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است، افزود: در مجموع با اجرای این طرح ها برای ۱۵۵ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، طرح های مذکور را در بخش های مختلف از جمله دامداری، خیاطی، باغداری، آرایشگری، نجاری، صنایع دستی، پوشاک، عکاسی، خشکشویی، صافکاری ماشین، بازی های رایانه ای، مکانیکی، باطری سازی، پرورش زنبور عسل و... دانست و متذکر شد: دو مرکز مشاوره در ایام الله دهه فجر در رشت افتتاح شد.

نحوی نژاد، با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش تحویل شد، خاطر نشان کرد: این واحدها در مجموع با هزینه ای به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال طرح همیار مادر و کودک ویژه مادران باردار با هدف توانمندسازی آنان و افتتاح مرکز شبانه روزی سالمندان در رشت نیز به انجام رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فجر 99 سازمان بهزیستی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال