Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:57:42 GMT

همه باید در یک سنگر مقابل دشمن مبارزه کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۱۷۷۷

همه باید در یک سنگر مقابل دشمن مبارزه کنیم

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه گاه دچار اشتباه می شویم و فکر می کنیم ما باید با یکدیگر بجنگیم، تصریح کرد: جنگ اقتصادی که مقام معظم رهبری فرمودند، منظور ایشان این است که همه در یک جبهه باشیم  و در مقابل دشمن بجنگیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید عمرانی در حاشیه جشن شروع به کار خط تولید پارچه مشکی کارخانه نای زرین و در گفت و گو با خبرنگار  صاحب نیوز اظهار کرد: دعوت می کنم از همه که در  نهضت حمایت از بنگاه اقتصادی و تولیدی مشارکت کنند و قطعا موثر است و کنار هم می توانیم در جنگ اقتصادی موفق شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: جنگ اقتصادی که مقام معظم رهبری فرمودند، منظور ایشان این است که همه در یک جبهه باشیم  و در مقابل دشمن بجنگیم.

وی با بیان اینکه گاه دچار اشتباه می شویم و فکر می کنیم ما باید با یکدیگر بجنگیم ادامه داد: ان شالله این روش اصلاح می شود و قوه قضاییه، تامین اجتماعی و اداره مالیات و کارخانجات همه پشت یک سنگر و خاکریز قرار گرفته و علیه دشمن که در اقتصاد تمرکز کرده خواهیم ایستاد و رسیدن به خود کفایی و شکوفایی بسیار نزدیک است.

عمرانی گفت:  صحبت های مقام معظم رهبری در این اواخر نویدبخش بوده و از آینده بسیار روشن در حوزه اقتصاد و معیشت مردم خبر می دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد

قهرمان کشتی المپیک و جهان که در تورنمنت زاگرب مغلوب نماینده ایران شد، می‌گوید باخت او مقابل کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین روش مبارزه رقبایش مقابل او را تغییر داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایل اسنایدر که بار دیگر به عضویت تیم ملی آمریکا درآمده و قرار است نماینده 97 کیلوگرم این کشور در بازی‌های المپیک پاریس باشد، در حالی که سهمیه حضور در المپیک را هم با سومی در رقابت‌های 2023 بلگراد به دست آورد، درباره شکست سنگین 11 بر صفری که آنجا مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرد، گفت: قد او بلند است و استایلش متفاوت. سبک کشتی من به سبک تاج‌الدینوف نمی‌خورد. او منتظر است که حریف حمله کند و بعد از اشتباه او امتیاز بگیرد اما من کشتی‌گیری هستم که وسط تشک هر چه آمد، می‌زنم. استراتژی کشتی من به او نمی‌خورد.

قهرمان المپیک و جهان قد بلند کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین را مانع سختی در راه اجرای فن دانسته و ادامه داد: اینکه قدش بلند است، اذیتم می‌کند. استراتژی قبلی من مقابل او جواب نمی‌دهد. باختی که به تاج‎‌الدینوف دادم، باعث شد خیلی از رقبایم در دنیا روش کشتی‌شان را با من عوض کنند.

اسنایدر امسال کار سختی برای قرار گرفتن روی سکو دارد. او که سال گذشته در پی آسیب‌دیدگی عبدالرشید سعدالله‌یف و انصرافش از حضور در مرحله نیمه‌نهایی بعد از شکست مقابل تاج‌الدینوف، بدون مبارزه مدال برنز مسابقات جهانی را به خود اختصاص داد، حالا پیش روی خود علاوه بر تاج‌الدینوف که شکست سنگینی را مقابل در بلگراد تجربه کرد، امیرعلی آذرپیرا را می‌بیند که پیش از کسب سهمیه المپیک در تورنمنت زاگرب موفق به شکست او شد.

همچنین اگر عبدالرشید سعدالله‌یف به پاریس بیاید، خودش هم رقیب سنتی و سرسخت اسنایدر است و اگر هم همچنان اسیر محرومیت باشد، به جایش علیخان جبرئیلوفی خواهد آمد که سهمیه المپیک را در این وزن برای روس‌ها به دست آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد