Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@00:09:41 GMT

آخوندی برای فرار از محاکمه افشاگر فساد شد!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۱۷۹۱

آخوندی برای فرار از محاکمه افشاگر فساد شد!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، عباس آخوندی در مصاحبه‌ای ویدیویی که بخشی از آن منتشر شده مدعی است عده‌ای در ایران مسبب تحریم‌ها بوده و از این تحریم‌ها سود برده و منافع آنها در ادامه وضعیت موجود است.

وزیر مسکن سابق دولت اعتدال در این مصاحبه مدعی است فساد گسترده‌ای در کشور وجود داشته و این فساد ناشی از اقتصاد غیررسمی ‌متأثر از تحریم‌هاست و مفسدان ‌ترجیح می‌دهند این وضعیت - تحریمی-  ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضع تحریم‌ها علیه کشور را هم به گردن این جریان و افراد موهوم می‌اندازد.

آخوندی باید به‌زودی به‌دلیل اهمال کاری گسترده خود در دوران مسئولیتش به دادگاه رفته و پاسخگو باشد. در این شرایط او چند اقدام را به‌طور همزمان و موازی پیش می‌برد.

نخست رایزنی با برخی شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی برای رهایی خود از پاسخگویی در برابر قانون. دوم جوسازی‌های رسانه‌ای نظیر همین مصاحبه تا روند ماجرا را تغییر داده و برخورد قانونی و درباره عملکرد مدیریتی خود را سیاسی جلوه دهد و سوم جوسازی درباره کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری دوره بعد که مورد آخری بیشتر لطیفه‌ای خنک است و مردم در حوزه خرید و اجاره مسکن به اندازه کافی و تا سال‌ها از خدمات جناب آخوندی بهره کافی و وافی برده‌اند!

البته اینکه رئیس دولت اعتراض دارد که چرا برای مشکلات اقتصادی به آمریکا فحش نمی‌دهید و در عین حال وزیر سابق تحریم‌ها را به گردن برخی در داخل می‌اندازد هم مسئله‌ای است که در جای خود قابل تأمل است.

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فساد تحریم ها دادگاه عباس آخوندی مشکلات اقتصادی وزیر راه اهمال کاری تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ دکتر امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • لبه تیغ
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید