Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:24:49 GMT

یک سمن ورزشی در مشهد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۱۹۴۶

یک سمن ورزشی در مشهد پلمب شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پس از آنکه گزارش‌های متعددی از بروز انواع تخلفات در سمنی با هویت (ن. ا. و. م) با مدیریت (س. م) به دستگاه نظارتی واصل شد، پرونده ویژه‌ای با توجه به ابعاد تخلفات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف گشوده شد و تحقیقات در این زمینه صورت گرفت که سرانجام مستندات ماجرا به استانداری خراسان رضوی منعکس و‌منجر به تعلیق این سمن ورزشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با برخورد مدیر این سمن ورزشی، آنچه نهاد‌های نظارتی به آن دست یافته بودند این بود که پس از آغاز به کار این سمن در سال ۱۳۹۷ و ایجاد یک کانال تلگرامی مدیران این سمن با افراد مختلف و مطرح ارتباط گرفته و در مواردی برای انجام اقدام‌های خلاف قانون خود از اعتماد آن‌ها سوءاستفاده می‌کردند.

از همین چند روز پیش، فعالیت‌های این سمن ورزشی از سوی استانداری تعلیق و دیگر فرایند‌های این پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

این موضوع در حالی است که رصد‌های صورت گرفته نشان می‌دهد با وجود تعلیق و پلمب دفتر کار این سمن ورزشی در مشهد، کانال تلگرامی آن‌ها بابیش از ۱۰ هزار عضو همچنان فعال است.

همچنین گفته می‌شود مدیر این سمن ورزشی در گذشته با دخالت در انتخابات هیات‌های ورزشی مدعی بوده مسئولین ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی با نظر او منصوب می‌شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام// ف.غ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیات ورزشی سمن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد