Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز از ساعت ۹ صبح از پل طبیعت در ساحل غرب کیانپارس تا چهار راه آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز از ساعت ۹ صبح از پل طبیعت در ساحل غرب کیانپارس تا چهار راه آبادان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با این مراسم، حرکت کاروان‌های خودرویی و موتوری به مناسب چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در بیش از ۶۰ نقطه خوزستان برگزار خواهد شد.

از آحاد مردم شریف، ولایی و انقلابی خوزستان خواسته شده با رعایت شیوه‌نامه‌ها و موازین بهداشتی مخصوص پیشگیری از ویروس کرونا در آیین‌های بزرگداشت یوم الله ۲۲بهمن شرکت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: امسال راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن به علت مخاطرات ناشی از ویروس کرونا در سراسر کشور به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: در کلانشهر اهواز حرکت خودرویی و موتوری از مسیر ساحل غربی کیانپارس- میدان مولوی - پل شهید علم الهدی مسیر- خیابان سلمان فارسی - چهاراه آبادان انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پایان بخش مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲بهمن، سخنرانی سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان از شهرواندان اهوازی خواسته است با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن و محل سخنرانی که مصلای مهدیه امام خمینی(ره) است شرکت کنند.

بنا بر این گزارش ساعت ۲۱ امشب (۲۱بهمن) به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی، در پشت بام‌ها ندای الله اکبر در سراسر استان طنین اندازخواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ خواهد شد ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس