Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:56:53 GMT

واکسیناسیون کرونا در آذربایجان‌غربی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۲۳۰۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین کادر پزشکی و پرستاری از جمله پزشکان‌متخصص بیمارستان‌های ارومیه، پرستاران و کادر درمانی مراکز درمانی به ویژه بیمارستان مرجع کرونایی آیت الله طالقانی ارومیه دوز نخست واکسن را دریافت کردند.

کد خبر 5143382.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تزریق واکسن ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان راهپیمایی 22 بهمن واکسن کرونا شهرستان کرج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فاضلی هریکندی در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و دیدار با مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره سازمان سلامت کوثر و کارکنان این بیمارستان گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج تا سال ۱۴۰۰ و پس از چندین سال توقف فعالیت به دلیل برخی اشکالات قانونی در روند واگذاری و اقدامات پس از آن، بلاتکلیف بود.

رئیس کل دادگستری استان البرز مطرح کرد: تعطیلی این بیمارستان بزرگ علاوه بر توقف ارائه خدمات پزشکی، مشکلات متعددی را در زمینه مطالبات پرسنل و بازنشستگان ایجاد کرده بود که با ورود دادگستری کل استان البرز و همراهی استاندار سابق و فعلی و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان در مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور رئیس قوه قضائیه فعالیت خود را از سر گرفت.

وی با اشاره به تاریخچه ۲۰ ساله مشکلات مرتبط با تغییر مالکیت و سپس مشکلات پیش آمده در واگذاری و مزایده بیمارستان تصریح کرد: یکی از نخستین موانع در ادامه فعالیت این بیمارستان، مربوط به فرایند واگذاری آن بود که شرایط مزایده به درستی رعایت نشده بود و پس از طرح دعوا و رسیدگی به آن در محاکم استان، رأی به ابطال مزایده صادر و بیمارستان به مالکان اصلی مسترد شد.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه بخش دیگری از موانع موجود در احیای فعالیت این بیمارستان مربوط به مالکیت و همچنین مطالبات پزشکان و پرسنل و بازنشستگان بود اضافه کرد: در این مورد نیز با توجه به تأکیدات و دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص احیای بیمارستان و عدم توقف ارائه خدمات درمانی، مهلتی برای تسویه همه مطالبات تعیین و اقدامات برای آغاز مجدد فعالیت‌های درمانی بیمارستان آغاز شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: با برطرف شدن موانع در مسیر آغاز مجدد فعالیت این بیمارستان، در شرایطی که در پیک کرونا قرار داشتیم و با توجه به اهمیت و نیاز به ارائه خدمات درمانی به مردم استان البرز در مرداد ماه ۱۴۰۰ این بیمارستان با حضور رئیس قوه قضائیه فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

وی با یادآوری اینکه البرز از نظر سرانه درمانی و تخت بیمارستانی در شرایط معمول و استاندارد قرار ندارد، گفت: احیای این بیمارستان با ۱۰۸ تحت که طبق وعده مدیران بیمارستان تا پایان اردیبهشت سال جاری به ۱۲۸ تخت افزایش پیدا می‌کند نقش مهمی در رفع برخی از کمبودهای درمانی استان دارد. این مجموعه درمانی از ابتدای احیا تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به حدود ۱۳۰ هزار نفر از بیماران در بخش‌های مختلف خدمات درمانی ارائه کرده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه در حال حاضر این بیمارستان همه مطالبات پرسنل و بازنشستگان را پرداخت کرده است و با بیان اینکه دادگستری البرز آمادگی دارد از ظرفیت‌های قانونی خود برای توسعه بیمارستان و افزایش خدمات درمانی به مردم استان استفاده کند، از پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در البرز و تلاش‌های مسؤولان و همکاری با دبیرخانه شورای تحول قضائی البرز برای احیای این بیمارستان قدردانی کرد.

کد خبر 6099695

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است