Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل عمده مشکلات بوجود آمده در بورس، دخالت های شخص روحانی و برخی دیگر از اعضای دولت در بورس می باشد.
به گزارش شمانیوز، دکتر جعفر قادری در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار شمانیوز گفت: تیم اقتصادی دولت روحانی در حل مشکلات اقتصادی کشور ناتوان است و یکی از دلایل آن هم ناهماهنگی است و در موضوعات اقتصادی، هر کسی ساز خودش را می زند و صدای واحدی از دولت شنیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در قضیه بورس هم، همین ناهماهنگی ها و دخالت ها مشکلات را بیشتر کرده است زیرا وزیر اقتصاد تصمیم گیرنده نهایی نیست.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش مجلس در پیگیری مشکلات پیش آمده در بورس و حراست از سرمایه های مردم گفت: ما نمی توانیم در مسایل اجرایی دخالت کنیم اما در حال پیگیری هستیم تا دولت به وظایف خود در قبال سرمایه های خرد و کلان مردم عمل کند تا بیش از این سرمایه های مردم در بورس نابود نشود.
او ادامه داد: کسانی که مدام مردم را تشویق می کردند که سرمایه شان را وارد بورس کنند و اطمینان خاطر می دادند که بازار سرمایه از دیگر بازارها بهتر و مطمئن تر است، الان وظیفه دارند از سرمایه های مردم حفاظت و حراست کنند.
وی تصریح کرد: عملکرد ضعیف دولت در بورس، باعث بی اعتمادی شدید مردم شده و دولت باید برای ترمیم اعتماد مردم هر چه در توان دارد وارد میدان کند و وضعیت بورس را سر و سامان دهد.
وی استیضاح وزیر اقتصاد در شرایط کنونی را به صلاح کشور ندانست و گفت: با توجه به اینکه فقط چند ماه به پایان کار دولت مانده، استیضاح وزیر اقتصاد مشکلی را حل نخواهد کرد زیرا هیچ کسی حاضر نمیشود برای چندین ماه سکان وزارت اقتصاد را به دست بگیرد و دولت هم می خواهد وزارت را با سرپرست اداره کند که مشکلات بیشتر خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مباحث مطرح شده در خصوص آزاد سازی قیمت خودرو اظهار داشت: اینکه دو خودرو ساز بزرگ کشور، با روش قرعه کشی خودروهایی را به نرخ کارخانه به مردم واگذار می کنند روش بسیار غلطی است.قیمت خودرو بایستی آزاد شود و این آزاد سازی نه تنها قیمت ها را افزایش نمی دهد بلکه قیمت خودرو را در کارخانه و بازار آزاد به شدت کاهش خواهد داد.
گفتگو از: شهرام درویش

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است