Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق کریمی، سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر این طرح‌ها در حوزه‌های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی است و از شاخص‌ترین آنها، افتتاح خط تولید رب گوجه فرنگی در کارخانه طلوع دشت مرغاب، بهره‌برداری از ایستگاه گاز با ۲ پانسیون در شهر قادرآباد و همچنین در مدار قرار گرفتن طرح آبرسانی با افتتاح یک حلقه چاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خرم‌بید بیان داشت: در ایام دهه فجر، همچنین طرح توسعه روستا، زمین چمن فوتبال در منطقه مشکان، زمین چمن فوتبال روستای خیرآباد و یک خوابگاه ورزشی در صفاشهر (مرکز شهرستان خرم‌بید) به بهره‌برداری رسید.

کریمی اضافه کرد: کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی مددجویی و کلنگ‌زنی ۲ حلقه چاه برای آبرسانی در صفاشهر در زمره این طرح‌ها قرار دارد.

وی، همچنین گفت: اهدای ۵۱ دستگاه یخچال به عنوان یکی از اقلام جهیزیه به مددجویان صفاشهر از دیگر اقداماتی است که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان انجام شد.

شهرستان خرم‌بید به مرکزیت صفاشهر در فاصله ۱۷۸ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها افتتاح طرح خرم بید فارس دهه فجر پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح خرم بید فارس افتتاح طرح خرم بید فارس دهه فجر اخبار کنکور خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شهرک مسکونی آذرشهر برای استفاده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب ۵ شهرک مسکونی در استان آذربایجان شرقی در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت:علاوه بر تصویب این ۵ شهرک مسکونی دو هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته می‌شود. 

همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی یک باب خانه مقاوم سازی روستایی در روستای قاضی جهان افتتاح شد. 

همچنین معاون وزیر راره و شهرسازی در سفر به شهر تیمورلو مشکلات الحاق به محدوده اراضی مدنظر برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این شهررا بررسی کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران