Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ناوگان امدادخودرو ایران برای ارایه خدمت در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور، آماده و مجهز، همگام با مردم همیشه در صحنه کشورمان، در این مراسم حضور خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایکوپرس- سیدعباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از استقرار ناوگان امدادی این شرکت در روز 22بهمن در سراسر کشور خبر داد و گفت: همکاران ما در مسیرهای راهپیمایی که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا امسال به صورت خودرویی برگزار می‌شود، آماده ارایه خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش واحد ارتباطات امداد خودرو ایران، با توجه به تمهیدات پیش بینی شده درخصوص ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، که شامل حرکت خودرویی و موتوری است، امداد خودرو ایران ضمن برنامه‌ریزی و استقرار ناوگان امدادرسانی در مسیرهای راهپیمایی تعیین شده در سراسر کشور، برای ارایه خدمات عمومی به همه خودروها و کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی اتومبیل‌، همراه هموطنان خواهد بود.
خدمات عمومی خودرویی شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که امدادخودرو ایران فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو، در محل مورد نظر به مشتریان ارایه می‌دهد.
هموطنان می‌توانند از طریق شماره سراسری 096440، اپلیکیشن ایساکو و وب سایت www.096440.com خدمات مورد نیاز خود را از امداد خودرو ایران دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امداد خودرو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: سرنشینان این خودرو‌های سواری در سیلاب شهرستان واقع در مناطق تنگل خرگرد، مهرآباد و پارک جنگلی ورودی شهر خواف گرفتار شده بودند.   محمد افشار مقدم افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از خانواده‌ها به تفرجگاه‌های شهرستان خواف عزیمت کرده بودند که به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب، با مشکلاتی مواجه شدند.   وی ادامه داد: پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.   رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان جمعیت هلال احمر خواف، ۵۰ نفر از امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.  

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت