Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

چهره‌های مسئول حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آرزوی سلامتی سخنگوی شورای نگهبان برای علی رضوانی / اعلام تحویل پیام رهبر معظم انقلاب به دولت روسیه

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

حساب توئیتری منتسب به رهبر معظم انقلاب، بخشی از پیام ایشان برای درگذشت آیت الله ضیاءآبادی را منتشر کرد.

" درگذشت عالم جلیل جناب حجةالاسلام‌والمسلمین ضیاءآبادی رضوان‌الله‌علیه را تسلیت عرض میکنم.
زبان ناصح، بیان مؤثر، فکر روشن و قلب متذکر و خاشع این عالم بزرگوار منبع ارزشمندی از معارف دینی و اخلاقی را به گوش‌های شنوا و دل‌های مستعد هدیه میکرد و وسیله هدایت مستمعان درس‌هایشان می‌شد."

سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان؛ به دنبال تزریق اولین واکسن روسی به پسرش، پستی را با تصویر فرزندش منتشر کرد و نوشت:

" با هموطنانم پیمان بستم تاقبل از سالروز پیروزی انقلابشان واکسن بیاورم و از خانواده‌ام شروع کنم، آوردم و فرزند دلبندم را که ضرباهنگ حیاتم بود به میعادگاه عشق مردم سرزمینم بردم تا بدانند چقدر دوستشان دارم و تا کجا پای سلامتشان ایستاده ام ..."

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ با انتشار تصویر یکی از نمایندگان جمهوری خواه مجلس آمریکا، خبر درگذشت او بر اثر ابتلا به کرونا را داد و نوشت:

" ران رایت (سمت راست)، نماینده جمهوری‌خواه ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا، روز دوشنبه ۲۰ بهمن پس از ابتلا به کرونا درگذشت."

عباس آخوندی، وزیر پیشین راه و شهرسازی، پستی را به مناسبت درگذشت آیت الله ضیاءآبادی در صفحه اش منتشر کرد و نوشت:

" جناب آقای مهندس سید مسعود همایون‌فر.
با سلام و عرض و ادب
درگذشت ابوی محترم حضرت ایت‌الله سید محمد ضیاءآبادی را به جنابعالی و سایر اعضای خانواده‌ی محترم تسلیت می‌گویم. خدایش رحمت کند. ایشان مردی پرهیزگار و جزء ستون‌های استوار روحانیت در تهران بود. مرحوم ضیاءآبادی مفسر قران، نویسنده‌ی توانا، معلم اخلاق و همنشین مردم بود و همگان با هر سطح دانشی از جلسه‌های بحث او بهره می‌بردند. سخنانش از دل برمی‌خاست و همواره بر دل می‌نشست. حضرت باری ایشان را غریق رحمت واسعه خود کند و در رضوان خود جای دهد. این ضایعه را هم‌چنین به روحانیت محترم تهران، شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم."

سید عباس موسوی،  سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان؛ در واکنش به حواشی سفر رئیس مجلس به روسیه نوشت:

" به یاد داشته باشیم هر مسئولی، در هر رده‌ای و از هر قوه‌ای و با هر گرایشی وقتی از مرز‌های ایران فراتر می‌رود، نماینده تمام ملت بزرگ و مقتدر ایران است. هرگونه تحریف واقعیات یا تضعیف و تحقیر او، توهین به ملتی بزرگ است. دعوا‌های حقیر داخلی را به ساحت خارجی نکشانیم."

سیدمهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما؛ با انتشار توئیتی از بهبود حال علی رضوانی، مجری برنامه بدون تعارف خبر داد و نوشت:

" حال علی رضوانی امروز سه شنبه ۲۰ بهمن خیلی خوب است. می‌شه گفت کرونا را زمین زده. انشاء الله به لطف دعا‌های مردم بزودی کرونا را ضربه فنی خواهد کرد."

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل و تحلیلگر سیاسی؛ توئیتی را درباره رئیس جمهور جدید آمریکا منتشر کرد و نوشت:

" کارنامه ۴ساله ترامپ مشهور به آقای دروغ با ۳۰هزار و ۵۳۷ فقره بسته شد، اما شمارش برای خطا‌های جو بایدن ملقب به ماشین گاف تازه شروع شده است.
او در تازه‌ترین مصاحبه هنگام گفتگو در مورد کتاب پسرش هانتر احساساتی شد و گفت مثل گذشته پسر من بود.

پدیده افول آمریکا برگشت ناپذیر است."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقام معظم رهبری عبدالله گنجی سعید نمکی سیاسیون در فضای مجازی علی رضوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد آقاجان زاده، معاون بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای زائران، گفت: متقاضیان حج تمتع امسال استان طبق نوبت اعلام شده از امروز تا ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون اجباری به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان، توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در دو سال گذشته آن را دریافت نکرده‌اند، الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان با بیان اینکه در تبریز حدود ۴۰۰۰ نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرآذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیر این شهر داریم.

وی در ادامه به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی ۳۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد. ۱۵ کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

آقاجان زاده همچنین از آغاز معاینات پزشکی ۴۵ نفر از عوامل اجرایی پزشکی حج و زیارت که در موسم حج تمتع خدمت رسانی خواهند کرد، از روز گذشته در تبریز خبر داد.

کد خبر 6088814

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی