Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@04:25:18 GMT

مشتریان تاکسی‌های اینترنتی بخوانند!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۳۲۵۲

مشتریان تاکسی‌های اینترنتی بخوانند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر گزارش‌هایی مبنی بر دزدیده شدن بار مسافران تاکسی اینترنتی منتشر شده بود که عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی توضیحاتی در این رابطه ارائه داد.

رضا الفت نسب اظهار کرد: در این اتفاق هم کاربر راننده و هم مسافر مقصر بودند و شرکت هم باید دقت بیشتری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شرکت در حال تلاش برای جلب رضایت کاربر مسافر است و شرکت همچنان پیگیر این موضوع است تا بتواند راننده را پیدا کند و احتمالا از کمک نیروی انتظامی هم استفاده خواهد شد، چراکه راننده فرد فعالی در سایت نبود.  

وی در پاسخ به اینکه چرا مسافر هم در این جریان مقصر بوده نیز گفت: فرد سرویس مسافر را برای جابجایی بار درخواست کرده بود. این در حالی است که طبق قوانین نباید به سرویس مسافر بار تحویل داده شود. البته راننده هم نباید قبول می‌کرد به جای مسافر، بار جابجا کند.  

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی با اشاره به جابجایی نزدیک به دو میلیون سفر در روز از سوی تاکسی‌های اینترنتی، تصریح کرد: به هر حال امکان تخلف وجود دارد و از طرف دیگر نمی‌توان بالای سر هر راننده یک بازرس گذاشت. به عبارت دیگر تخلفات در برابر حجم زیاد سفرها ناچیز است که البته همین مقدار ناچیز هم باید برطرف شود. در روزهای اخیر هم فقط یک گزارش در این رابطه دریافت شده است.

وی همچنین تاکید کرد که لیست همه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی برای اماکن ارسال و هویت فردی افراد تایید یا رد می‌شود، بنابراین شهروندان با خیال راحت می‌توانند از سرویس‌های تاکسی‌ اینترنتی استفاده کند.  

الفت نسب در پایان در پاسخ به اینکه در صورت بروز تخلف مردم به کجا شکایت کنند؟ نیز گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی به آدرس ecunion.ir که متولی تاکسی های اینترنتی است  شکایت خود را اعلام کنند و حتماً پیگیری خواهد شد.

پربیننده ترین جزئیات محصول جدید و کلاس A ایران خودرو مشخص شد شرایط فروش ویژه و خاص شرکت مدیران خودرو یک بام و دو هوای آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس تدریس مجازی معلمان درجه بندی می‌شود قیمت گوشی سامسونگ/ ۱۹بهمن ۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تاکسی اینترنتی تاکسی های اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید