Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن باقری بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: فردا سه شنبه، ۲۲بهمن ساعت ۱۰ صبح در اردبیل، همزمان با سراسر کشور، رژه خودرویی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی هیچ فراخوانی جهت راهپیمایی به صورت پیاده در کشور صادر نشده است؛ لذا مردم عزیز می‌توانند فقط با خودروی خود در این رژه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به مسیر رژه خودرویی اذعان کرد: حد فاصل میدان بسیج تا میدان جهاد رژه خودرویی برگزار خواهد شد که از عموم شرکت‌کنندگان درخواست می‌شود که حتما قبل از رژه، خودروی خود را به پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین کنند.

حجت‌الاسلام باقری بیان کرد: در این برنامه پیش‌بینی شده است تا به مدت کوتاهی، علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرده و سپس قطعنامه نیز قرائت شود.

وی گفت:به لحاظ شرایط کرونایی، برنامه در حداقل‌ترین زمان و با حضور محدود اقشار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۱۸/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل انقلاب اسلامی بسیج راهپیمایی رژه رژه خودرویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل

بهروز رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تحقق صددرصدی تعهد ایجاد اشتغال در اردبیل اظهار کرد: طی سال گذشته تعهد اشتغال استان اردبیل به طور کامل ایجاد شد که بالغ بر ۲۳ هزار نفر شغل ایجاد شده و اطلاعات آنها در سامانه رصد ثبت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات اشاره کرد و گفت: اردبیل از نظر جذب میزان تسهیلات مشاغل خانگی رتبه برتر کشوری را دارد و تاکنون بخش قابل توجهی از تسهیلات را پرداخت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه مشاغل خانگی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان وام داده شده و یک هزار و ۵۵۰ نفر از این تسهیلات ویژه استفاده کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دو برابری داشته است.

رحیم زاده به اجرای ۵۵ ویژه برنامه هفته کار و کارگر در اردبیل با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی_ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از برنامه‌های برگزار شده در این هفته بود.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، غبارروبی مزارع شهدا، برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه نباید تجلیل و تقدیر از کارگر را معطوف به این هفته خاص بکنیم، ادامه داد: بالغ بر ۴۰ شرکت استانی در واحدهای کارگری مراسم‌های ویژه روز کارگر برگزار کردند که نسبت به سال‌های گذشته شاهد جهش اساسی برنامه‌ها بودیم.

رحیم‌زاده در پایان افزود: از بین فعالان کار و تولید در جشنواره امتنان تولید از کارگر نمونه اردبیلی، گروه کار و کارفرمای نمونه اردبیل تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6100707

دیگر خبرها

  • اسلامی:‌ اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک و غیرالکترونیک انجام شده است
  • انجام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک وغیرالکترونیک
  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد