Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:52:06 GMT

فینالیست‌های جام حذفی تنیس مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۳۳۳۸

فینالیست‌های جام حذفی تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس جام حذفی آقایان (جام فجر) با انجام ۲ دیدار در زمین‌های مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری شد.

در نخستین دیدار این مرحله تیم توسعه امین دارو با نتیجه ۲ بر صفر شانل آمل را برد و آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه ۲ بر یک مقابل ولسرویسز ایران به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان این مرحله از مسابقات تیم‌های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان و توسعه امین دارو (الف) به عنوان چهره‌های فینالیست معرفی شدند و تیم‌های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین‌های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می‌رسد.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های
۱۸۳ تیم از استان‌های آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و قشم حضور داشتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

کد خبر 5143480

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس جزیره کیش فدراسیون تنیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال هندبال کاراته تکواندو باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی مهدی طارمی لیگ برتر هندبال شهاب زاهدی والیبال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد