Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طالقانی فرزند آیت‌الله طالقانی نسبت به قسمتی از سریال «روزهای ابدی» که به اتفاقات اواخر دی ماه ۵۷ تا تسخیر سفارت جاسوسی آمریکا می‌پردازد، واکنش نشان داد. او در بخشی از انتقادهایش گفته است: «در سریال «روزهای ابدی» نشان داده می‌شود که من با اخوی کوچکم به منزل «مایکل مترینکو» از اعضای سفارت آمریکا می‌رویم و بعد مترینکو به من می‌گوید کاش آیت‌الله طالقانی را هم می‌آوردید! این تصویرسازی صد درصد غلط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جواد شمقدری کارگردان و نویسنده سریال در جواب او نوشت: «آنچه در سریال آمده تلخیص و دراماتیزه شده مصاحبه آقای سیدمهدی طالقانی با سایت تاریخ ایرانی است. بدیهی است که ما نه خواسته‌ایم و نه نیازی بود به همه روند اتفاقات و جزئیات آن بپردازیم. البته هیچگاه نخواسته‌ایم و به کسی هم اجازه نمی‌دهیم شان آیت‌الله طالقانی را خدای ناکرده بخواهد مورد خدشه وارد کند. همچنان که در قسمت ۳۸ در سخنرانی مراسم رحلت ایشان به همان مضامین و ویژگی‌های آیت‌الله طالقانی که امام اشاره داشته‌اند ما هم پرداخته‌ایم.

قطعا آیت‌الله طالقانی از رهبران اصلی و از السابقون نهضت امام خمینی است.

ممکن است در بعضی موارد که در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی‌کند خطاهایی رخ داده باشد. مثل اینکه بجای محمدرضا ما مجتبی را نشان داده‌ایم. 

در پایان لازم است تاکید کنم اگرچه تا بحال من با آقای سیدمهدی طالقانی از نزدیک دیداری نداشته‌ام، اما به دلیل وفاداری ایشان به راه و مشرب آیت‌الله ارادت دارم. هدف من اتفاقا تبیین نقش آیت‌الله طالقانی به عنوان یک همراه منطقی و مشکل گشای مسائل و مشکلات سر راه انقلاب است. اینکه حالا مترینکو آیت‌الله را دعوت می‌کند نشانه فریبکاری و دغلکاری اوست. معلوم است آیت‌الله نه تنها به او بلکه به روسای او هم بی‌اعتنا بودند.»

۵۸۵۸

کد خبر 1484845

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال ایرانی آیت الله طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری

رئیس جمهور در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد