Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشریه فرانس فوتبال به احتمال انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن پرداخته است.
به گزارش آریا، مدت هاست شایعاتی در خصوص جدایی لیونل مسی از بارسلونا به مقصد پاری سن ژرمن به گوش می رسد و حتی اعضای باشگاه پاریسی هم در این خصوص صحبت کرده اند که مسلما این صحبت ها به مذاق هواداران و مدیران بارسلونا خوش نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نشریه فرانس فوتبال، پا را فراتر گذاشت و در مجله روز گذشته خود، لیونل مسی را با پیراهن پاری سن ژرمن روی جلد برد.
این مسئله علاوه بر ناراحتی هواداران بارسلونا، خشم دو نشریه کاتالانِ موندو دپورتیوو و اسپورت را در پی داشته است. اسپورت در جلد امروز خود به این مسئله اشاره کرد که فرانسوی ها عامدانه به دنبال ایجاد تنش و درگیری هستند چرا که لیونل مسی هنوز بازیکن بارسلونا است و به تصویر کشیدن او با پیراهن پاری سن ژرمن، بی اخلاقی است. همه این ها در حالی است که حدود یک هفته دیگر بارسلونا باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود و در کاتالونیا این عقیده وجود دارد که فرانسوی ها عامدانه جنگ روانی را آغاز کرده اند.
جهان فوتبال در ماه های آینده در انتظار یک انتقال تاریخی و بزرگ خواهد بود و به نظر می رسد بعد از سالها، شایعات جدایی لیونل مسی از بارسلونا بالاخره به حقیقت منجر شده و این بازیکن بعد از دو دهه از رختکن بلوگرانا جدا خواهد شد. نشریه فرانس فوتبال امروز تصویری مونتاژ شده از لیونل مسی در لباس پاری سن ژرمن منتشر کرده و به ابعاد این انتقال احتمالی پرداخته است. تصویری که البته به مذاق هواداران بارسلونا خوش نیامده است.
پشت پرده این انتقال لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پی اس جی قرار دارد و نیمار نیز چندی قبل مدعی شد علاقه دارد فصل بعد دوباره با لئو مسی همبازی شود. همبازی سابق مسی علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال داشته و بارها به عناوین مختلف این موضوع را عنوان کرده است. همچنین آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن و هموطن مسی نیز چند شب قبل اذعان داشت احتمال زیادی وجود دارد این بازیکن فصل بعد راهی پاریس شود که البته این مصاحبه چندان مورد رضایت کاپیتان بارسلونا قرار نگرفت. البته در هفته های اخیر فقط دی ماریا نبوده که در این رابطه صحبت کرده و نیمار، لئاندارو پارادس، لئوناردو و مائوریتسیو پوچتینو نیز در اظهارنظرهایی جداگانه علاقه خود را به این انتقال نشان داده اند.
این مصاحبه ها آنهم در فاصله یک هفته مانده به تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا موجب خشم مدیران بارسلونا شده و آنها به هر ترتیبی خواهان حفظ لیونل مسی در رختکن این باشگاه برای فصل آینده هستند. اما به هر حال تا زمان مشخص شدن نام رئیس جدید باشگاه بارسلونا، همه چیز در هاله ای از ابهام قرار خواهد داشت و لیونل مسی در مورد آینده تصمیم نمی گیرد. رونالد کومان نیز چندی قبل رسما به این موضوع اعتراض کرده و صحبت ارکان باشگاه فرانسوی در مورد مسی را بی احترامی به بارسلونا توصیف کرد.
کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در جنجال نشریات فرانسوی در خصوص مسی گفت: نمی دانم آن ها چرا چنین کاری می کنند. اگر می خواهند درباره آینده لئو صحبت کنند، بگذارید این کار را بکنند. رودی گارسیا؟ سرمربی لیون ظاهرا دوست دارد نامش در رسانه ها باشد. برایم حرف های او مهم نیست، ما روی بازی متمرکز هستیم. بازی با پاری سن ژرمن؟ این بازی سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، تا آن موقع خواهیم دید چه پیش می آید.
از طرفی رانسوی ها معتقدند اخبار و شایعات انتقال لیونل مسی به پی اس جی بی احترامی به بارسلونا نیست. از قرارداد لئو مسی با بارسا کمتر از 6 ماه دیگر باقیمانده و او همین حالا هم می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. مسی ماه گذشته در یک مصاحبه تایید کرد که تا پایان فصل برای تصمیم گیری در مورد آینده اش صبر خواهد کرد و نامزدهای ریاست بارسا خوشبین هستند که در صورت انتخاب، مسی را برای تمدید متقاعد کنند. گفته می شود پی اس جی مقصد بعدی مسی در صورت جدایی خواهد بود.
تیتر یک شماره روز گذشته مجله فرانس فوتبال به همین قضیه اختصاص داشت. تصویری از لیونل مسی با پیراهن پی اس جی روی جلد فرانس فوتبال نقش بسته بود که بازخوردهایی کاملا منفی در بارسلونا را به دنبال داشت. در هفته های اخیر شخصیت هایی چون خوان لاپورتا و رونالد کومان اخبار و شایعات رسانه های فرانسوی در مورد انتقال مسی به پی اس جی را نوعی بی احترامی به بارسا تلقی کرده اند و حتی تیتر یک شماره امروز نشریه دیاریو اسپورت کاتالونیا نیز در واکنش به مطلب فرانس فوتبال است. اسپورت تیتر زده:« آزار و اذیت تمام عیار.»
تیتر یک اسپورت بازتاب زیادی در فرانسه داشته و تصویر جالب زیر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. تصویری از جلد نشریات اسپورت و موندودپورتیوو در تابستان 2019 زمانی که نیمار ساز جدایی از پی اس جی را کوک کرده بود. برای سه ماه تمام، تیتر یک این دو نشریه کاتالان به نیمار اختصاص داشت. اکنون فرانسوی ها با به رخ کشیدن این تصویر خطاب به اسپورت می گویند در مقابل این همه شانتاژ و آزار شما، یک جلد فرانس فوتبال که روی آن لیونل مسی با پیراهن پی اس جی نقش بسته، نمی تواند هیچگونه بی احترامی به بارسا تعبیر شود.





منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا فرانس فوتبال لیونل مسی پاری سن ژرمن بی احترامی فرانس فوتبال پاری سن ژرمن لیونل مسی پی اس جی تیتر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0

بازدید 6 تیم‌های فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا - نیمه نهایی (دور رفت) به مصاف هم رفتند و در نهایت دورتموند یک بر صفر پاری سن ژرمن را برد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 36 تک گل دورتموند را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟