Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:20:42 GMT

اولویت ساخت مدارس در مناطق محروم اصفهان است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۰۰۴

اولویت ساخت مدارس در مناطق محروم اصفهان است

به گزارش ایرنا، محمد اعتدادی در آیین بهره برداری از مدرسه سیدالشهدا (ع) آران و بیدگل با اشاره به نقش مهم خیران در ساخت مدارس و مراکز آموزشی و ورزشی اصفهان افزود: این استان با داشتن یک‌هزار و ۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز، رتبه برتر شمار خیران مدرسه‌ساز در کشور دارد.

وی با تاکید بر توجه به پیوست فرهنگی در ساخت مراکز آموزشی، پرورشی و ورزشی اصفهان گفت: داشتن پیوست فرهنگی توسعه همه جانبه تعلیم و تربیت را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان نیز اظهار داشت: سیاست سازمان نوسازی تکمیل طرح‌های نیمه کاره در کشور است که در اصفهان طی ۲ سال گذشته ۶۰ طرح آموزشی و پرورشی نیمه کاره بالای ۱۰ سال ساخت تکمیل شد.

سیدمهدی میربد افزود: مشارکت در مدرسه‌سازی تنها ساخت صفر تا ۱۰۰ یک مدرسه نیست، بلکه کوچکترین کمک‌ در زمینه‌های مختلف هم به نوعی کار خیر در مدرسه‌سازی است.

وی یادآورشد: خیران مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی اصفهان کارنامه درخشانی دارند که این حرکت معنوی آنان قابل تحسین است.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۷۲ طرح آموزشی و پرورشی

همچنین مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: ۷۲ طرح آموزشی و پرورشی در دولت تدبیر و امید در این شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شده است.

محمد معدن‌دار افزود: کمبود فضای آموزشی آران و بیدگل با بهره‌برداری از طرح‌های جدید در دولت‌ تدبیر و امید تا حدود زیادی جبران شده و امید است با بهره‌برداری از طرح‌ها مشکل کمبود فضا به طور کامل حل شود.

وی با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز اظهار داشت: نیکوکاران آران و بیدگل همواره در کشور پیشتاز و سرآمد بوده‌اند و با اهدای اموال خود بزرگ‌ترین خدمت را در راه پیشرفت آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان این منطقه انجام دادند.

در این آیین با اهدای لوح و هدایایی از خدمات خانواده خیر آران و بیدگلی در ساخت مدرسه سیدالشهدا (ع) تقدیر شد.

شهرستان افزون بر ۱۰۳ هزار نفری آران ‌و بیدگل با برخورداری از ۱۲۵ واحد آموزشی و ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اصفهان آران وبیدگل دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اداره کل آموزش و پرورش اصفهان مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اصفهان آران وبیدگل دهه فجر اخبار کنکور آران و بیدگل بهره برداری مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور