Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:06:42 GMT

نورافشانی ویژه آسمان اصفهان در شب پیروزی انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۰۷۹

نورافشانی ویژه آسمان اصفهان در شب پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی اظهار کرد: به رسم سال‌های گذشته، از فراز ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان در میدان امام حسین(ع) نورافشانی ویژه این ایام رأس ساعت ۲۱ انجام می‌شود. همچنین نورافشانی از فراز ساختمان‌های شهرداری در مناطق مختلف شهرداری از جمله ساختمان منطقه ۱۰ در خیابان پروین، منطقه ۱۱، ساختمان شهرداری منطقه ۱۳ در کوی حضرت ولی عصر(عج)، ساختمان منطقه ۱۴ در خیابان زینبیه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: برنامه نورافشانی ویژه در نقاط مختلف شهر به ویژه نقاط خاص از جمله پل خواجو، پل مارنان، نورافشانی بزرگ خیابان رزمندگان منطقه هشت، خیابان پروین، خیابان زینبیه، میدان شهید فهمیده منطقه ده، میدان شاهد و مسجد اسلامی در منطقه ۱۱ نیز پیش‌بینی‌ شده که جای جای آسمان شهر را زیبا خواهد کرد.

توزیع دو هزار پرچم برای راهپیمایی خودرویی

وی به توزیع دو هزار پرچم در مسیرهای خودروهای شرکت کننده در راهپیمایی خودرویی روز 22 بهمن اشاره کرد و افزود: با همکاری اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان و مناطق، توزیع پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیرهای راهپیمایی خودرویی انجام می‌شود. همچنین فضاسازی میدان امام(ره) با نصب پرچم‌ها و ...، فضاسازی مسیرها، جایگاه مراسم تلویزیونی در میدان امام(ره) از سوی شهرداری اصفهان صورت می‌گیرد.

حجتی گفت: ۶ مجموعه طرح از سوی اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان، طراحی و منتشر و در این طرح‌ها با کلید واژه فجر فاطمی و ایران قوی به مفاهیم آزادگی، امید، عزت، اقتدار، حضور سرافرازانه و ... پرداخته شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان انقلاب اسلامی ارتباطات شهرداری نورافشانی 22 بهمن شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مقام‌آوران بین‌المللی، کشوری و منطقه در رقابت‌های قهرمانی گفت: آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۲۰ عنوان برنامه در این منطقه پیش‌بینی و اجرا شد که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی منطقه بود.

وی افزود: در ویژه برنامه آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی ۱۰۶ نفر از شهروندان در رده بین‌المللی و کشوری، همچنین از ۱۱۰ نفر از ورزشکاران در رده‌بندی منطقه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است، تصریح کرد: در ورزش باید تعهد داشته باشیم تا در راستای همگانی کردن ورزش موفق باشیم و در پی آن سلامت جامعه نیز بهبود ببخشیم.

قاضی‌عسگر ادامه داد: برای برون رفت از بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی در جامعه باید در ترویج ورزش همگانی تلاش مضاعف داشته باشیم، زیرا ورزش در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و برای ورزش همگانی باید به‌صورت جامع و درست اقدام کنیم.

وی نقش شهرداری در توسعه ورزش را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در همه جای دنیا ورزش بدون حضور این نهاد ابتر است؛ هرگاه برنامه‌های ورزشی با شهرداری‌ها عجین باشد، اتفاقات خوبی برای ورزش شهر رقم خواهد خورد.

کد خبر 750149

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند