Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مردم ما سختی و درد و رنج کشیدند، اما در برابر زورگویی تسلیم نشدند و هیچ گاه تسلیم نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در مراسم تبریک سفرای کشورها به رئیس جمهور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز ما در شرایطی به استقبال جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم که وابستگی ما به نفت از هر زمان دیگر کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی گفت: مردم ما سختی کشیدند، مردم ما درد و رنج کشیدند، اما مردم ما در برابر زورگویی تسلیم نشدند و هیچ گاه تسلیم نخواهند شد.

وزیر امور خارجه افزود: این گزارشی است که من به عنوان یک عضو کادر دیپلماتیک و شما به عنوان همکاران من در کادر دیپلماتیک باید به دنیا مخابره کنید.

ظریف گفت: روز، روز مخابره کردن این پیام به دنیاست که مردم ایران در برابر احترام با احترام جواب می‌دهند و در برابر تهدید و فشار با مقاومت جواب می‌دهند و هر کس این مردم را در تاریخ تهدید کرده به زباله دان تاریخ پیوسته است و این مردم کماکان بلند قامت ایستاده اند.

وی افزود: این درس بزرگ و افتخار بزرگی برای من و امثال من است که خدمتگزار این مردم بزرگ باشیم.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با مردمی که در برابر جنگ اقتصادی و فشار، بدون حمایت خارجی ایستادند، جز با کرامت و احترام نمی‌توان سخن گفت.

ظریف در مراسم تبریک سفیران کشورها به رئیس جمهور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: امروز از همکاران عزیزم در کادر دیپلماتیک برای همراهی و همکاری آن‌ها با جمهوری اسلامی و مردم ایران و همچنین شرکت در مراسم استقبال از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم.

وی افزود: سال گذشته، سال پرالتهابی برای همه ما بود، بیماری پاندمیک کووید ۱۹ دنیا را به چالش کشید و نشان دهنده همبستگی جهانی برای مقابله با این بحران جهانی و درد مشترک بود.

ظریف گفت: همه دنیا برای مقابله با این درد مشترک در کنار هم ایستادند به جز یک رژیم منحوس که تلاش خود را در استفاده از این درد مشترک برای پیشبرد اهداف خود قرار داد با این خیال واهی که بتواند با فشار بر مردم بزرگ ایران امروز شاهد برگزاری این مراسم نباشیم.

وی افزود: امروز می‌بینیم که مردم ایران در برابر جنگ و تروریسم اقتصادی ترامپ مقابله کردند و امروز سرافرازتر از هر روز دیگر در برابر تاریخ و جهان ایستاده اند.

وزیرامورخارجه کشورمان تاکید کرد: آن‌ها که علیه این ملت جنگ به پا کردند، در نهایت علیه ملت خودشان هم جنگ به پا کردند و پس از آن به زباله دان تاریخ رفتند.

ظریف خاطرنشان کرد: این شاید بهترین درس برای آیندگان باشد؛ با مردمی که در برابر جنگ و فشار ایستادند و بدون حمایت خارجی و هیچ کمکی بر رژیم تا بن دندان مسلح پیروز شدند و در برابر تروریسم اقتصادی ایستادند، جز با کرامت و احترام نمی‌توان سخن گفت.

وی گفت: این درسی برای دولت جدید آمریکا و همه کشورها است تا بدانند چگونه با این مردم بزرگ باید برخورد کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EJb

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱