Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار عصر امروز در ادامه سفر و حضور خود در میان مردم دهلران ‌با نخبگان علمی و فرهنگی این شهرستان دیدار و ضمن تبریک ایام مبارک فجر اظهار داشت: تحقق انقلاب اسلامی که نظام 2500 ساله طاغوت را برانداخت و احکام اسلام را به متن جامعه آورد امروز در جهان الگو و نمونه میلیون‌ها انسان آزادیخواه برای رهایی از یوغ ظلم و ستم حاکمان زر و زور و ستم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
کریمی‌تبار اهمیت و بزرگی انقلاب اسلامی را در دشمنانش دانست و افزود: ارزش انقلاب اسلامی و دلدادگی آزادگان جهان به این انقلاب موجب دشمنی ظالمان و ستمگران شده است و این دشمنان هر روز برای انقلاب اسلامی موانعی به وجود می‌آورند اما به فضل الهی و با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی و پشتیبانی مردم ایران این موانع برداشته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: موانع پیش روی انقلاب اسلامی نیازمند حضور جهادی نخبگان جامعه برای رفع آنان بوده و نخبگان جامعه که موثر در خلق حماسه‌های درخشان برای عزت کشورند در این راه وظیفه خطیری بر عهده دارند.
 
امام جمعه ایلام در بیان وظیفه خطیر نخبگان جامعه بعداز 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین دستآوردهای انقلاب اسلامی برای مردم  رسالت نخبگان جامعه است.
 
وی افزود: برای تبیین دستآوردهای انقلاب اسلامی توسط نخبگان جامعه  لازم است از مکتب شهید قاسم سلیمانی درس بگیرند.
 
امام جمعه ایلام در ادامه یادآورشد: در استان ایلام نیز اگر تفکر توسعه و پیشرفت در سر داریم اول آنکه باید نخبگان ایلامی با الهام از مکتب شهید سلیمانی راهکارهای جهادی را برگزینند و به جای تفکر«من» تفکر«ما» را در استان ایلام فرهنگ کنیم.
 
در ادامه این مراسم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام به دغدغه نخبگان این شهرستان در حوزه‌های توسعه، فرهنگ، اقتصاد و مناصب مدیریتی و دغدغه‌های فضای مجازی آن‌ها پاسخ داد و برای پیگیری خواسته‌های آنان در استان و سایر مراجع مرتبط ملی قول مساعد داد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: انقلاب اسلامی نخبگان جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد

ایسنا/ایلام فرمانده دوران دفاع مقدس استان ایلام با بیان اینکه این استان ۵۷ شهید معلم تقدیم نظام کرده است، گفت: جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد که جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند.

سردار «اله‌نور نوراللهی» ‌در برنامه گرامیداشت شهدای معلم استان ایلام در حسینیه حضرت زینب (س) اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان ما به این مراسم شهدایی بیشتر نیاز دارد، اگر احساسات جوانان به خوبی هدایت شوند، خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای کشور ما است، خاطرنشان کرد: این تاریخ درخشان وقتی مورد بررسی قرار گیرد، نقش جوانان و نوجوانان پررنگ است.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های ایلام و کردستان گفت: دفاع مقدس طلایی‌ترین تکیه کشور است، جوانان و نوجوانان و معلمان در میدان ایثار در دوران دفاع مقدس درخشیدند.

سردار نوراللهی افزود: از ۲۱۰ هزار شهید دفاع مقدس بیش از ۴۰ درصد در سنین ۱۶ تا ۲۰ سال است. در واقع جوانان و نوجوانان این آمار درخشان را به خود اختصاص داده اند، چهره ۳۶ هزار دانش‌آموز و پنج هزار شهید فرهنگی نیز در این آمار می‌درخشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند انسان‌های پخته است، نوجوان و جوان ما سرمایه هستند و این مسأله را در دفاع مقدس ثابت کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شعارهای دروغین سعی در متلاشی کردن نظام خانواده و به خصوص بانوان جامعه ما هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش