Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی با اشاره به فرصت یک هفته ای مسئولان امر نسبت به جمع آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر در سطح استان البرز گفت: اردوگاه ماده ۱۶ ظرف ۱۵ روز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» عصر سه شنبه 21 بهمن طی نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان البرز که در سالن شهداء دولت استانداری البرز برگزار شد گفت: راه اندازی کمپ های ترک اعتیاد با هدف جمع آوری و ترک معتادان از جمله اقدامات اساسی و تصمیم های قابل بررسی در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار البرز افزود: راه اندازی اردوگاه ماده 16 طی 15 روز در قالب فوریت از جمله مصوبات نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز است.

 

وی با اشاره به اهمیت همگامی تمامی مسئولان و متولیان امر در بحث راه اندازی اردوگاه ماده 16 بیان کرد: ضروری است تمامی مسئولان امر در زمینه راه اندازی این اردوگاه اقدام عاجل و ضروری را انجام دهند.

 

دومین مرحله جمع آوری معتادان متجاهر در البرز با بستری 500 معتاد

 

شهبازی با اشاره به اهمیت تدابیر لازم به منظور پیشگیری از اعتیاد در جامعه و ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر عنوان کرد: اقدامات آموزشی و توجیهی با هدف پیشگیری از میزان رشد اعتیاد در قالب ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی با محوریت مراکز فرهنگی انجام شده است و ضروری است که این امر به صورت مستمر جریان پیدا کند. 

 

وی اظهار کرد: دومین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان با جدیت آغاز می شود و مسئولان امر موظف هستند این افراد را بستری و درمان های لازم را انجام دهند.

 

استاندار البرز با الزام دانستن مسئولان امر نسبت به جمع آوری و بستری 500 معتاد متجاهر تا هفته آتی خاطرنشان کرد: جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر یکی از مطالبات مردمی است که همواره مورد نظر بوده و در این زمینه هیچ کوتاهی پذیرفته شده نیست.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساماندهي مطلوب معتادان متجاهر جمع اوری معتادان متجاهر معتادان متجاهر استاندار البرز معتادان متجاهر اردوگاه ماده مسئولان امر راه اندازی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری و به مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران