Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات، تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
"وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَیَ الَّذِینَ استُضعِفُوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَ نَجعَلَهُم الوَارِثینَ" (قصص/۵)
«و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روی زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم»
دهه مبارک فجر یادآور روز‌های تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار و شهیدان گرانقدری است که با خون خود، نهالی ارزشمند را برای ملت ایران به یادگار گذاشتند که امروز به درختی ستبر و تنومند تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انقلاب اسلامی نقطه پایان تحقیر و بهره کشی تاریخی از ملت ایران است؛ ملتی که در اعصار مختلف با ظلم‌ها و ستمگری‌ها دست و پنجه نرم کرده است.   این روز‌ها یادآور روز‌هایی است که ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با حرکت الهی و الهام بخش خود طومار عمر استبداد داخلی و استعمار خارجی را برای همیشه در هم پیچیدند و نقطه آغازی در حیات تاریخی، ملی و اسلامی کشور شدند.
با انقلاب اسلامی هدایت سرنوشت ملت ایران بر مبنای حق و عدالت پی ریزی و ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی شد که مردم غیور و شجاع ایران اسلامی با آرمان‌های جاودان معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) مجددا بیعت نمایند.
بدون شک ملت هوشیار و بیدار اسلامی نیک می‌دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور، نه در تعامل با نظام استکباری و نه دل خوش کردن به قدرت‌هایی است که جز خدعه و نیرنگ چیزی در برابر ایران، ارائه نکرده اند، بلکه راه برون رفت از مشکلات در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه و تکیه بر توان داخلی به همت همه مردم، خصوصا جوانان ایران اسلامی است.

جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که پیشرفت‌های خیره کننده جوانان این مرز و بوم در حوزه‌های مختلف، الگویی برای آزادی خواهان جهان شده است و با توجه به منشور بیانیه گام دوم انقلاب دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی جهاد بزرگ برای ساختن کشور در حال محقق شدن است.

سازمان بسیج مستضعفین به عنوان نهادی برخاسته از متن مردم با قدم نهادن در راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با همت و تلاش بسیجیان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اشتغال زایی، محرومیت زدایی و ... تا فائق آمدن بر مکر و توطئه دشمنان و گره خوردن این انفلاب با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفته و ذره‌ای از این راه الهی عدول نخواهد نمود...   ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سازمان بسیج مستضعفین پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیجی بسیجیان بسیج سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان

جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی درباره شیطنت برخی افراد و کاندیداها در سواستفاده از نام این تشکل بیانیه صادر کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی دفتر مرکزی جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی با صدور اعلامیه‌ای شیطنت برخی در سواستفاده از نام این مجموعه برای فعالیت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند پیام ارسال شده در خصوص پیوستن آقای شریفیان به یک لیست انتخاباتی، صرفا یک پیام خبری بوده که در بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شده است.

این خبر هیچ گونه ارتباطی به جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی ندارد و جمعیت زاگرس نشیان این خبر را تکذیب می‌کند.

خاطر نشان می گردد جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی حزب سیاسی نمی باشد و بصورت مستقل فعالیت های اجتماعی انجام می دهد.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی