Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری در خصوص قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و مس رفسنجان توضیحاتی را ارائه کرد.

حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به داوری جدال پرسپولیس و مس رفسنجان اظهار داشت: در این دیدار صحنه های مشکوک زیادی رخ نداد و تیم داوری این بازی مشکلی نداشت. 

او در خصوص داوری حمید حاج ملک تصریح کرد: او در این دیدار  استفاده از آوانتاژ را در داوری خود اعمال نکرد و  همه برخوردها را اعلام خطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سلیمانی گفت: در دقیقه 29 میلاد سرلک باید به خاطر جلوگیری از حمله موثر مس با کارت زرد جریمه می شد.

 این کارشناس داوری با اشاره به این موضوع که گل پرسپولیس در سلامت به ثمر رسید گفت: در دقیقه 82 سیامک نعمتی  در زمین مس سرنگون شد که داور می بایست ضمن اعلام خطا به بازیکن مس کار نشان می داد اما این کار را انجام نداد. 

سلیمانی در مورد اخراج بازیکن مس به خبرنگار برنا گفت: کریم زاده  در حالی در این دیدار با دو کارت زرد اخراج شد که هر دو کارت زرد او درست بود. 

 این کارشناس داوری در مورد اعتراضی که مسی ها به آفسایدی که  نیمه دوم علیه شان اعلام شد، خاطر نشان کرد: در این دیدار داور 3 آفساید اعلام کرد که این آفسایدها  هر 3 صحنه کاملا درست بود  وکمک داوران به درستی از پرچم های خود استفاده کردند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس کارشناس داوری حمید حاج ملک مس رفسنجان حیدر سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از ساعت 15 در ورزشگاه امارات به مصاف بورنموث رفته و نیمه نخست را با گل ساکا از روی نقطه پنالتی برنده به رختکن رفت.

گل از روی پنالتی مشکوکی به ثمر رسید که  در دقیقه 40 رخ داد. کای هاورتز در مصاف تک به تک با گلر او را دریبل زد و سپس به زمین افتاد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد ولی بازیکنان بورنموث شدیدا اعتقاد داشتند هاورتز خود را زمین زده و گلر مرتکب خطا نشده است.

صحنه توسط VAR بازبینی شد و کمی بعد تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت. در تکرار تصاویر به نظر می رسید هاورتز پای خودش را گیر می اندازد تا سرنگون شود. اینکه گلر در موقعیتی ثابت ایستاده بود و هاورتز انگار داور را فریب می دهد اما هر طور که بود تصمیم داور قبول شد و ساکا نیز آرسنال را پیش انداخت.

این صحنه تا حد زیادی به پنالتی رئال در ال کلاسیکو شباهت داشت. صحنه ای که لوکاس واسکز توسط کوبارسی سرنگون شد و هواداران و بازیکنان بارسا همچنان معتقدند او خودش را به کوبارسی زد تا پنالتی بگیرد و موفق نیز شد.

دیگر خبرها

  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود