Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@15:22:32 GMT

بازیکنان پرسپولیس با غیرت کار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۵۹۷

افشین پیروانی بعد از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:فوت دو عزیز پرسپولیس واقعا همه را ناراحت کرد. ما دو نفر را از نظر فنی و اخلاقی از دست دادیم اما امیدوارم این روزها بگذرد و شادی به دل مردم برگردد.

وی با اشاره به سومنی برد پیاپی پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنیم. ما در حال جمع کردن امتیازات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قهرمان چهار دوره هستیم و توقع از تیم خیلی بالا است. ان شاالله بازی به بازی جلو می‌رویم و به شرایط خیلی خوبی می‌رسیم.

پیروانی در خصوص زمان کم بازی های پرسپولیس و دیدارهای عقب افتاده گفت: می‌بینید که در این شرایط بازی می‌کنیم و خوشبختانه به برتری رسیدیم. دوستانی که هر روز در رسانه‌ها اظهار نظر می‌کردند که چرا ما هر روز بازی می‌کنیم بدانند این پنجمین هفته است که به صورت پیاپی در حال بازی های پی در پی هستیم.

وی افزود: ما در تاریخ ششم، یازدهم، شانزدهم بازی کردیم، بیست و یکم، بیست و ششم، اول و  ششم ماه دیگر هم بازی داریم.پس دوستانی که حرف می‌زنند اول فکر کنند، نه اینکه چون تحت فشار هستید پرسپولیس را تحت فشار بگذارید. الان همه سکوت کرده‌اند و یادشان رفته که پرسپولیس هر 5 روز یکبار در حال بازی است.

مدیر پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها هفته گذشته به شدت از شرایط مالی ناراحت بودند و آیا پرسپولیس هم این مشکلات را دارد یا خیر گفت: ما به آن شکل مشکل نداریم. البته آنها صحبت‌هایی کردند که به من ارتباطی ندارد و گفتن آن قشنگ هم نیست. همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست اما ما بازیکنان با غیرتی داریم و از کادر فنی خوبی برخوردار هستیم. هواداران بدانند ما مشکل داریم ولی اعضای تیم خیلی زحمت می‌کشد.

پیروانی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس مشکل زمین دارد یا خیر عنوان کرد:در این فصل همه مشکل دارند ولی در مورد غذا و این حرف‌ها اصلا ورود کردن ما درست نیست. ما هم مشکل زمین داریم ولی بازیکنان با جان و دل تلاش می‌کنند. ما هم مشکل مالی داریم ولی از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که در حال تلاش برای حل مسائل مالی هستند.

وی در خصوص اینکه ظاهرا پرداخت 10 در صد به بازیکنان باعث ناراحتی آنها شده است گفت: ان‌شاالله اتفاقات بهتری رخ می‌دهد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس افشین پیروانی پرسپولیس لیگ برتر مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد