Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق شیاطین سرخ در چنین روزی رکورد جدیدی را در تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند. 

دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی سابق منچستریونایتد که در فصل 2014-2013 هدایت این تیم را بر عهده داشت، در چنین روزی رکورد جدیدی را به ثبت رسانده بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، در چنین روزی در سال 2014، منچستریونایتد تحت هدایت دیوید مویس به مصاف فولام رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب این مسابقه، ثبت 81 سانتر از سوی منچستریونایتد بود و پس از این مسابقه، در زمینه ارسال از جناحین رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رسید. امشب وست هم تحت هدایت مویس به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. 

 

اخبار داغ 

رونمایی از لیست خرید استقلال در نیم فصل بازی پرسپولیس در حضور تماشاگران برگزار شد! خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند مایکل اولیور: پس از بازی یوونتوس و رئال مادرید، مجبور شدم خانواده ام را از خانه خود خارج کنم خشم نشریات کاتالان از جلد جنجالی فرانس فوتبال درباره لیونل مسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

منچستریونایتد که در دوران اریک تن هاخ شکست‌های سنگین متعددی را متحمل شده است، این بار مقابل کریستال پالاس تحقیر شد. اولیور گلاسنر، سرمربی فاتح لیگ اروپا کمتر از 3 ماه پیش وارد لیگ برتر شده بود. 

دانلود (74MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان