Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر در چهارمحال و بختیاری از مردم خواست در حرکت نمادین موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

بیشتر بخوانید

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بروجن به صورت خودرویی برگزار می‌شود

متن بیانیه به شرح زیر است:

«دهه فجر تبلور اراده و خواست ملتی است که ارزش‌های اسلامی خود را با نثار خون خویش و تحمل مجاهدت‌های فراوان بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک سهم کارگران در تحقق انقلاب و استمرار آن بی نظیر است، این قشر شریف همواره در عرصه‌های جهاد و مبارزه و پس از آن در جبهه تلاش و جهش تولید سهم تاثیرگذاری داشته و سهم خود را در وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایفا نموده اند.

تقدیم بیش از ۲۱۴ شهید کارگر در استان چهارمحال و بختیاری نمود بارزی از رشادت ها، شجاعت‌ها و حضور کارگران متعهد و دلسوز در دفاع از انقلاب است.

در سال‌های اخیر هم بیشترین فشار ناشی از تحریم‌های ظالمانه استکبار بر جامعه کار، تولید وتعاون بوده است، با این حال این عوامل باعث دوری این غیور مردان از خط ولایت و رهبری نگردیده و نخواهد گشت؛ و اینک ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام فرخنده دهه فجر از تمامی همکاران محترم و جامعه کار، تولید و تعاون دعوت می‌شود تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت خودرویی و با خانواده با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود در حرکت نمادین بار دیگر اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و یکپارچگی عمومی و حمایت از خواسته‌ها و حقوق ملت‌های مسلمان را فریاد بزنیم و ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، دشمنانِ را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان ناکام و مأیوس گذاشته و در شرایط حساس موجود درمنطقه در خلق حماسه عظیم مردم سهیم باشیم.»

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن دهه فجر راهپیمایی خودرویی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)