Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:46:36 GMT

ندای الله اکبر در آسمان البرز طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۸۸۹

ندای الله اکبر در آسمان البرز طنین انداز شد

مردم انقلابی و شهیدپرور استان البرز هم صدا و هم نوا با دیگر مردمان این مرز و بوم و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ندای قدسی «الله اکبر» سردادند و شکوهی دیگر از همصدایی و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

همچنین جشن و نورافشانی در شب یوم الله ۲۲ بهمن در جای جای استان البرز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم مومن و انقلابی شهرستان های کرج، فردیس ، ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان و بخش ها و روستاهای استان نیز همانند دیگر هموطنان در نقاط مختلف کشور بانگ الله اکبر سردادند.

همچنین مردم مومن و انقلابی استان البرز برای شرکت در راهپیمایی گسترده فردا ۲۲ بهمن امسال که تفاوتی با دیگر سال ها به لحاظ شرایط کرونایی دارد، عزم خود را جزم کرده اند تا گوشه دیگری از اتحاد خود را به جهانیان نشان دهند.

مردم انقلابی استان البرز همچون دیگر مردم کشور قرار است تا فردا بار دیگر برای نشان دادن عشق و علاقه خود به انقلاب و بیعت با امام راحل (ره) و لبیکی دیگر با مقام معظم رهبری و قدردانی از تلاش ها و زحمات رزمندگان، شهدا، جانبازان، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت به صورت خودرویی و موتوری در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن امام خمینی استان البرز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن امام خمینی پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن امام خمینی استان البرز دهه فجر اخبار کنکور استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی فردا دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد متولی بیان کرد: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز برگزار می‌شود، چرا که در زمان حیات و مسئولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

وی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون بانو و آقا برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آن‌ها در آن روز تمامی حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

متولی با اشاره به دریافت ۲۰۰ اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش بیان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهدای جایزه ملی محی‌الدین برگزار خواهد شد. نام این جایزه از نام عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمامی طلاب و روحانیون شرکت‌کننده بن خرید کتاب ۵۰۰ هزار تومانی با تخفیف ۳۰ در صد اهدا می‌شود.

متولی در پایان با بیان اینکه امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان آیت‌الله رشاد به‌عنوان سخنران خواهیم بود، افزود: ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • سامانه بارشی تا دوشنبه از البرز خارج می‌شود
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد