Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:17:55 GMT

تاکسیرانان پایتخت در روز جشن انقلاب به خط می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۴۹۲۲

تاکسیرانان پایتخت در روز جشن انقلاب به خط می‌شوند

به گزارش ایرنا، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و نیاز به رعایت مسائل بهداشتی، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور نفرات برگزار نخواهد شد و به صورت رژه موتورسوار و خودروسوار به انجام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: تاکسیرانان داوطلب که شرایط حضور دارند، می توانند با خودروهای تاکسی خود در مسیرهای حرکت خودروسواران از میدان صادقیه- بزرگراه محمد علی جناح و میدان فتح- بزرگراه آیت الله سعیدی به سمت میدان آزادی به جمع مشتاقان بپیوندند تا در برگزاری این مراسم ملی سهیم شوند و همچنین عوامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همزمان با راهپیمایی در آماده باش کامل و در ۱۰ محور مستقر هستند تا خدمات رسانی مناسبی به تاکسیرانان و در صورت نیاز دیگر خودروهای حاضر در مراسم انجام شود.

به گزارش ایرنا، روزانه حدود ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت فعالیت دارد که بر اساس آمارها روزانه حدود ۲ میلیون نفر در تهران و ۹ میلیون نفر در کلان‌شهرها از تاکسی برای جابجایی درون‌شهری خود استفاده می‌کنند.

نخستین اتومبیل کرایه در تهران که بعدها نام تاکسی روی آن نهاده شد، طی سال ۱۳۰۶ آغاز به کار کرد؛ آن زمان تعداد مسافران تاکسی مانند جمعیت شهر اندک بود اما کسی گمان نمی‌کرد رشد روزافزون شهر و جمعیت، وضعیت تاکسی‌های پایتخت را به گونه‌ای تبدیل کند که روزانه بیش از چهار میلیون سفر با آن انجام شود و ۲۲ درصد سهم ترددهای روزانه شهروندان را به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران دهه فجر اخبار کنکور شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)