Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهوری، عصر سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از تقاطع زیرگذر استاد بهمن بیگی و بوستان کوهستانی سایه، گفت: وحدت و همدلی در فارس مایه دلگرمی است و مدیریت استاندار فارس به عنوان محور این همدلی جای تقدیر دارد.

حسینعلی امیری، همچنین ایجاد نشاط در جامعه را یکی از مصادیق حقوق شهروندی دانست و اظهار داشت: این مقوله باید به عنوان یکی از ارکان مهم مد نظر مسوولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی، در بخش دیگری از سخنان خود از مردم فارس به ویژه شیراز به عنوان مردمی فرهیخته، اهل ادب، آداب و شعر و مناجات یاد کرد.

افتتاح ۱۴۶ پروژه در دوران کرونا در فارس کار بزرگی است

استاندار فارس نیز در این آیین بیان کرد: تلاش‌های خوبی در حوزه ایجاد فضای سبز در شیراز انجام شده و امیدواریم مردم منطقه و شهروندان بیش از پیش از امکانات بهرمند شوند.

عنایت‌الله رحیمی افزود: ۱۱۴۶ پروژه با صرف ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر ۹۹ در فارس افتتاح شد که در این دوران کرونا کار بزرگی است.

شاخص‌ طرح‌های افتتاح شده در شیراز در دهه فجر، زیرگذر بهمن بیگی و پارک سایه است

شهردار شیراز در مورد زیرگذر تقاطع استاد بهمن بیگی که در این آیین به بهره‌برداری رسید گفت: این زیرگذر که ۴۵۰ مترمربع طول و بیش از ۱۵ متر عرض دارد، با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در تقاطع بلوار امیرکبیر و بزرگراه مهندسین احداث شده است.

حیدر اسکندرپور اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۱۱ کیلومتر فیبرنوری احداث، ۳۰ هزار مترمربع تملک زمین، ۲ کابل فشار قوی و ۲ کیلومتر لوله آب نیز جابه جا شده است.

وی، با بیان اینکه فاز نخست تقاطع استاد بهمن بیگی نیز در تابستان ۹۹ افتتاح شده بود، گفت: هدایت مستقیم وسایل نقلیه سنگین از ورودی جاده بوشهر به طرف کمربندی، تکمیل رینگ پیرامونی شهر و تقسیم ترافیک در ورودی جنوب غرب شهر از اهداف احداث این پروژه است.

اسکندرپور در مورد بوستان سایه نیز بیان داشت: این بوستان در زمینی به مساحت ۹.۵ هکتار و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در شمال بلوار رسول اعظم (ص) جنب بوستان نماز شیراز احداث شده و هدف از ساخت آن افزایش سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی شرق شیراز است.

وی، یکی از ویژگی‌های مهم بوستان سایه را مناسب سازی آن برای معلولان و جانبازان دانست و افزود: در این بوستان چهار هکتار فضای سبز، آبنما، آبشار و دریاچه مصنوعی اجرا شده است و جزو بوستان‌های دوستدار کودک به شمار می‌آید.

اسکندرپور اضافه کرد:بوستان سایه، نخستین بوستان کوهستانی معلولان است که با وجود اختلاف سطح ۷۰ متری در این بوستان، هیچ پله‌ای در آن بکار برده نشده است.

شهردار شیراز در مورد سایر پروژه‌هایی که به صورت همزمان امروز (بیست و یکم بهمن ماه ۹۹) در این شهر افتتاح شد، گفت: پارک ترافیکی بوستان مادر، بوستان ریاضی و نجوم، بهسازی محلات، نورپردازی تقاطع‌ها، منظر فضای سبز خلیج فارس و فضای شهری عدالت از جمله این پروژه‌هاست.

برچسب‌ها افتتاح طرح شیراز مدیریت شهری شهرداری شیراز فارس دهه فجر پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح شیراز مدیریت شهری افتتاح طرح شیراز مدیریت شهری شهرداری شیراز فارس دهه فجر اخبار کنکور بهمن بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته گرافیک افتتاح شد

مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ایران ۱۴۰۳، عصر جمعه هفتم اردیبشهت در تالار شهناز خانه هنرمندان با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه طراحی گرافیک ایران برگزار شد.

بهرام کلهرنیا رییس هیات‌مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ابتدای مراسم گفت: امروز گفتگو کردن سخت است، اما برای اینکه بتوانیم زندگی فرهنگی و صنفی خودمان را ساماندهی کنیم، امروز یکی از فرصت‌های ما برای تحقق این منظور است و ما سنگربان این معنا شدیم. دوستان جوانم من را پشتیبانی کردند تا بتوانیم برای نوع دیگری از زیست، کاری انجام دهیم. این هفته حاصل تلاش جمع زیادی از جوانان گرافیست است تا به پیروزی کاری که انجام داده‌ایم، احترام بگذاریم.

وی درباره ناخرسندی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و موانع موجود بیان کرد: شما سفره‌دار امروز هستید و ما کارگزار؛ کاری که انجام شده است، با معنای انجمنی سازگاری داشت؛ من خطا‌های زیادی دارم، اما دیدن خطا‌ها شاید جوانمردانه نباشد برای مردم سرزمینی که جای پای جوانمردی را محکم می‌کنند. انجمن صنفی طراحان گرافیک به دلیل ندانستن و بد دانی تا لبه سقوط رفت. با احترام به همه انجمن‌های هنری، انجمن طراحان گرافیک بنیانی‌ترین انجمن صنفی هنری است و یک میراث ارزشمند برای این روزگار است نه برای اینکه آرزو‌های صنفی ما را پوشش دهد.

کلهرنیا تاکید کرد: هفته گرافیک ۱۴۰۳، اولین تلاش هیات‌مدیره جدید است و می‌دانم به آن انتقاد وارد است، اما صد‌ها امتیاز دارد؛ بنابراین من پای خطایش می‌ایستم، اما همه امتیازهایش متعلق به دوستانم است. بگذارید انجمن باقی بماند و نفس بکشد.

وی به برنامه بزرگداشت کامران کاتوزیان اشاره کرد و گفت: من و دوستان جوانم زیر سایه کامران کاتوزیان ایستاده‌یم. این جمله معنای بسیار بزرگی دارد؛ چراکه روزی که سرو چندهزار ساله را ببینید سایه آن را درک می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه معنایی دارد. ما زیر سایه سرو وجود استاد کاتوزیان قرار گرفته‌ایم و به همین بهانه، ویژه‌نامه‌ای تهیه شده که اولین شماره آن به نام استاد کاتوزیان مهر خورده است، اما امیدواریم شماره‌های دیگر ویژه‌نامه را نیز نشر بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد