Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@01:28:02 GMT

عکس دیده نشده از کودکی نیمار + سند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۰۳۵

عکس دیده نشده از کودکی نیمار + سند

نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، چند روز پیش ۲۹ ساله شد. در واقع تاریخ ۵ فوریه، تولد او بود.او در کودکی هم جشن تولد های جالبی داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، چند روز پیش ۲۹ ساله شد. در واقع تاریخ ۵ فوریه، تولد او بود و این بازیکن تاریخ تولدش با کریستیانو رونالدو یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار برای خود جشن تولدی مختصر برگزار کرد اما او در کودکی هم جشن تولد های جالبی داشته است.

نیمار جونیور کودکی خود را در برزیل سپری کرده است. اولین باشگاه اروپایی او بارسلونا بود که ستاره برزیلی در تابستان ۲۰۱۳ از سانتوس راهی آن شد. ستاره برزیلی کودکی جالبی را سپری کرده و بر خلاف بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال که کودکی سخت و منزوی‌طوری را تجربه کرده‌اند، دوستان زیادی در بچگی خود داشته است که در جشن تولد او هم در کودکی حاضر بوده‌اند و در واقع نیمار تولد های خود را در دوران بچگی‌اش با آن‌ها جشن گرفته است.

نیمار اکنون هم دوستان زیادی دارد و شاید یکی از دلایلی که او حاشیه های زیادی را اطراف خود دارد، همین مسئله است که او اهل داشتن ارتباط گسترده با دوستان خود است.

در هر صورت او چند روز پیش ۲۹ ساله شد و تولد او با تولد بچگی‌هایش کاملا متفاوت بود و باید دید که در این سن عملکردش چگونه خواهد بود و به چه افتخاراتی می‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمار بارسلونا بارسلونا پاری سن ژرمن تیم ملی برزیل لیگ یک فرانسه نیمار محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو ستاره برزیلی جشن تولد تولد او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد