Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:41:43 GMT

فعالیت بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۱۵۰

فعالیت بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز بیش از هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس گروه های جهادی در سطح استان فعال هستند که به بیش از ۲۲ قشر خدمات تخصصی ارائه می کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین بهره برداری از ۴۰ واحد مسکن محرومین اظهار کرد: خوشبختانه در طول سال های اخیر با طنین انداز شدن روحیه جهادی در بین اقشار و آحاد مختلف مردم در استان مرکزی، شاهد اثربخشی فعالیت ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۹ با توجه به احساس نیازی که در سطح استان وجود داشت انجام پروژه های محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت و بیش از ۶۴۰ پروژه به بهره برداری رسید که عمدتا شامل کانال کشی آب کشاورزی، لایروبی قنوات، لوله‌گذاری زمین‌های کشاورزی، لایروبی رود آب‌ها، ساخت استخر ذخیره آب، ساخت زمین‌های ورزشی روباز و اجرای پروژه‌های انتقال آب شرب و غیره بوده اند.

کریمی گفت: یکی از مسائل دیگری که در سطح استان به آن توجه ویژه شد ایجاد اشتغال بود که در سال ۹۹ بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی پایدار به وجود آمد و بخشی از آنها از طریق فعالیت در ۱۴ عرصه اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی، مرغ، شترمرغ، دام ، بوقلمون، کشت گیاهان دارویی، زعفران، باغات داربستی انگور، زنبورعسل و سایر موارد به وقوع پیوست.

وی اظهارکرد: با توجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد مردمی ایجاد صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا در دستور کار قرار گرفت و بیش از ۶۱۰ صندوق با محوریت مردم تشکیل شد. از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز بسیجیان با اقدامات مختلف کار خدمت به مردم را تعطیل نکردند و همواره در عرصه های مختلف پای کار بودند که بیش از ۱۴ هزار جهادگر در امر مقابله و کاهش بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

وی یکی از مهمترین اقدامات در طول بیماری کرونا را نهضت کمک های مومنانه عنوان کرد و گفت: اقدامات بسیار اثربخشی رر این عرصه انجام شد و تا به امروز بیش از ۲۴۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده و این اقدام با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گروه جهادی استان مرکزی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی