Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تهران در مجلس از هیات رئیسه مجلس خواست اجرای ناقص قانون در ارتباط با تأمین و توزیع نهاده‌های دامی توسط وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار را با اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی بررسی کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ارسال نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس از آنان خواست عدم رعایت موارد قانونی و اجرای ناقص قانون در ارتباط با تأمین و توزیع نهاده‌های دامی توسط وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار را با اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح ذیل است:

«هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

در اعمال در اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و به دلیل عدم رعایت موارد قانونی و اجرای ناقص قانون در ارتباط با تأمین و توزیع نهاده‌های دامی توسط وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار دستور فرمایید موضوع در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و اقدام لازم در زمینه‌های ذیل صورت پذیرد:

۱- تخصیص ارز به خواست که باعث ایجاد انحصار شده است

۲- عدم نظارت بر ترخیص به موقع کالای مورد نظر

۳- عدم نظارت بر توزیع کالا و نهاد به ذینفعان اصلی اعم از تولید کننده و مصرف کننده

۴- عدم برخورد با تصمیم گیرندگان غیر یا فراقانونی وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی

۵- عدم کارایی سامانه‌های ادعایی در وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی

۶- عدم نظارت بر توزیع و قیمت کالا‌های اساسی جهت دسترسی مردم»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زهره الهیان نهاده های دامی وزارت صمت ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی توزیع نهاده های دامی اجرای ناقص قانون وزارتخانه های صمت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی گفت: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته ۳۹ فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری‌های غیرمجاز ۲۲۸ هزار و ۹۷۰ متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می‌کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران