Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:13:21 GMT

حضور 2 هزار و 209 تیم در طرح شهید سلیمانی آمل

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۷۹۷

حضور 2 هزار و 209 تیم در طرح شهید سلیمانی آمل

عباس اقوامی‌آملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در راستای مبارزه با شیوع و انتقال ویروس کووید ۱۹، اظهار کرد: اجرای موفقیت‌آمیز طرح شهید سلیمانی در آمل برای مقابله با کرونا نمونه بارز تحقق شعار "ما می‌توانیم" است هرچند زودتر از موعد به اهداف مورد نظر دست یافتیم و با تحقق وعده‌های دستگاه دولتی به اهداف بالاتر می‎رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه بسیجیان و پاسداران در محلات برای دفاع از حریم سلامت شهروندان عزم خود را جهت مقابله جدی‌ با ویروس کرونا در مناطق مختلف شهر و روستا جزم کردند، افزود: آنچه دغدغه جدی است فاصله گرفتن برخی مسئولان بوده که در پشتیبانی از طرح علی‌رغم وعده‌ها تاکنون ناتمام مانده است و هیچ کمکی از طریق کمیته پشتیبانی قرارگاه شهرستانی محقق نشد بلکه همه اقدامات با کمک سپاه، گروه‌های مردمی و بسیج تهیه و تأمین شده است.

دبیر قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی در آمل با اشاره به اجرای طرح و عدم پشتیبانی از سوی قرارگاه شهرستانی، تصریح کرد: تاکنون طرح شهید سلیمانی با حضور ۲ هزار و ۲۰۹ تیم در۳۸۱ پایگاه فعال بسیج در محلات اجرا شده و در حال رصد و شناسایی ۳۱۴ نقطه از شهرستان هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه تیم‌های شهرستانی توانستند ۶۴ هزار و ۶۰۰ خانوار را پایش کنند که جمعیتی حدود نیمی از شهرستان آمل را شامل می‌شود، بیان کرد: در این بین بیش از ۱۲ هزار و ۷۸۵ نفر افراد مشکوک شناسایی شدند که ۳ هزار و ۷۰۲ نفر مبتلای قطعی به ویروس بودند.

اقوامی با بیان اینکه ۱۳ تیم‌ مراقبتی و ۳۷۰ تیم حمایتی برای حمایت از شهروندان فعالیت دارند، ادامه داد: این تیم‌ها با بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان، کمک‌های نقدی و حمایت‌های معیشتی، ۱۰۰هزار ماسک، یک هزار و ۵۰۰ قوطی محلول ضدعفونی، بیش از ۴۰۰ مورد ضدعفونی محیطی و تجهیزات پزشکی در منازل برای حمایت از شهروندان به صورت فعال در صحنه حاضر شدند و یک هزار و ۱۴ خانوار تحت حمایت بسیج قرارگرفتند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان آمل یادآور شد: توزیع کمک‌های مومنانه در بخش تخصصی یکی از نکات برجسته اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که با تجهیزات پزشکی طی دوران قرنطینه در منزل از بیماران حمایت می‌شود تا با امکاناتی شامل کپسول‌های اکسیژن، مانومتر، ویلچر، تب‌سنج دیجیتال، پالس اکسی‌متر، ساکشن، تخت بیمارستانی، دارو، خدمات آمبولانس، دستگاه کنترل فشار خون، دستگاه کنترل قند خون، نوار قلب، اسپیرومتری، تشک مواج، ماسک، گان، محلول ضدعفونی و شیلد که بسیج جامعه پزشکی و سلامت سپاه در اختیار مردم قرار داده است خانه‌های بیماران به پایگاه‌های سلامت تبدیل شده که در این بحران تلاش داریم باری از نگرانی و دغدغه‌های مردم در زمینه درمان برای همه شهروندان را بکاهیم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال