Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و یا فالوور های واقعی اینستاگرام اکانت قبلی خود را می خواهید برگردانید یا شاید گوشی موبایل خود را عوض کرده اید و می خواهید اپلیکیشن اینستاگرام را دوباره نصب کنید. در این مرحله است که اگر رمز ورود اکانت خود را فراموش کرده باشید دردسر شروع می شود. در ادامه برای حل این دردسر روش ساده بازیابی پسورد و تغییر پسورد اینستاگرام را همراه با تصویر آموزش داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اگر رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و یا فالوور های واقعی اینستاگرام اکانت قبلی خود را می خواهید برگردانید یا شاید گوشی موبایل خود را عوض کرده اید و می خواهید اپلیکیشن اینستاگرام را دوباره نصب کنید. شاید هم هیج کدام از موارد بالا اتفاق نیفتاده است و شما به هر دلیلی نیاز به نصب دوباره اپ اینستاگرام داشته باشید.در این مرحله است که اگر رمز ورود اکانت خود را فراموش کرده باشید دردسر شروع می شود. در ادامه برای حل این دردسر روش ساده بازیابی پسورد و تغییر پسورد اینستاگرام را همراه با تصویر آموزش داده ایم.

بازیابی پسورد اینستاگرام در کامپیوتر و برگرداندن فالوور اینستاگرام

ریکاوری پسورد اکانت در اینستاگرام به این صورت است که شما نمی توانید با همان پسورد قبلی وارد اکانت خود شوید و به فالوورهای اینستاگرام قبلی خود دسترسی داشته باشید. بازیابی پسورد در اینستاگرام به آسانی تغییر پسورد اینستاگرام است و هر اکانت اینستاگرام برای تغییر پسورد مشابه همین گام ها را باید بردارد. برای تغییر پسورد در نسخه دسکتاپ اینستاگرام نیاز دارید وارد سایت اینستاگرام Instagram.com شوید و روی گزینه log in کلیک کنید.

در صفحه بعد روی forget password کلیک کنید. سپس اینستاگرام از شما ایمیل، شماره موبایل یا نام کاربری اینستاگرام شما را می خواهد. اگر شما در زمانی که اکانت فعال داشتید اطلاعاتی همچون شماره تماس یا ایمیل خود را به اینستاگرام داده بودید الان با وارد کردن این اطلاعات به راحتی می توانید پسورد اکانت خود را بازنشانی یا ریست کنید. چنانچه مشکلی در این فرایند داشتید می توانید با کارشناسان فالوور اینستاگرام سلام ادز ارتباط بگیرید.

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، با صفحه ای مواجه می شوید و با زدن Reset password لینک تغییر پسورد به پسورد جدید به ایمیل شما ارسال می شود.

چنانچه دسترسی به کامپیوتر ندارید برای برگرداندن فالوور اینستاگرام خود نگران نباشید. بازیابی پسورد اکانت اینستاگرام از طریق موبایل نیز امکان پذیر است. برای تغییر پسورد در اپلیکیشن اینستاگرام در ابتدا باید روی گزینه ای که در عکس مشخص شده کلیک کنید.

بعد از کلیک روی گزینه بالا تمامی مراحل مانند تغییر پسورد و بازیابی پسورد در سایت اینستاگرام است. به این صورت که ابتدا شما باید نام کاربری، ایمیل یا شماره تماس خود را وارد کنید. سپس اینستاگرام به شما آزادی انتخاب می دهد که از کدام روش برای شما لینک تغییر پسورد را ارسال کند.

سه روش ارسال ایمیل، ارسال پیامک به موبایل و وارد شدن با اکانت فیسبوک گزینه های پیش روی شماست. وارد شدن با اکانت فیسبوک معمولا مناسب اکانت های تجاری اینستاگرام است.

با انتخاب ارسال ایمیل برای بازیابی پسورد ایمیلی توسط اینستاگرام و شناسایی اکانت شما می توانید به حساب کاربری قبلی خود وارد شوید یا در همین مرحله به تغییر پسورد اکانت ایستاگرام خود اقدام کنید.

نکته مهم: لطفا در وارد کردن پسورد اینستاگرام خود از پسوردهای رایجی مثل شماره موبایل، تاریخ تولد، کد ملی یا اطلاعات دیگری که اختیار اکثر فالوورهای اینستاگرام نزدیک شما است استفاده نکنید. اکثر افرادی که اکانت اینستاگرام شان هک می شود بنا به این دلیل بوده است که این نکته را رعایت نکردند.

برای تنظیم مجدد رمز ورود اینستاگرام خود از وب سایت، مراحل زیر را دنبال می کنید

مرحله 1: از هر مرورگری به وب سایت رسمی اینستاگرام مراجعه کنید.

مرحله 2: بعد در زیر قسمتهای ورود ، روی پیوند فراموش شده رمز کلیک کنید.

مرحله 3: بعد از آن نام کاربری ، ایمیل یا شماره تلفنی که استفاده کردید را تایپ کنید.

مرحله 4: بعد گزینه "من ربات نیستم" را انتخاب کنید.

مرحله 5: پس از گذراندن بررسی امنیتی ، روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

مرحله 6: یک پیام ایمیل با پیوندی برای تنظیم مجدد رمز عبور شما ارسال می شود. روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

مرحله 7: رمزعبور جدید خود را تایپ کنید ، برای تأیید دوباره آن را تایپ کنید و سپس روی تنظیم مجدد رمز عبور کلیک کنید.

 

برای تنظیم مجدد حساب Instagram خود با استفاده از Android یا iPhone مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: اپلیکیشن Instagram خود را در موبایل خود باز کنید.

مرحله 2: بعد در صفحه ورود به سیستم ، در زیر ورود به سیستم بر روی دریافت کمک برای ورود به سیستم ضربه بزنید.

مرحله 3: در اینجا شما باید نام کاربری یا ایمیل را انتخاب کنید ، SMS ارسال کنید یا با Facebook وارد شوید.

مرحله 4: اطلاعات خود را وارد کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

رونق کسب‌وکارهای شما با استفاده از فالوور واقعی

سریع‌ترین راه برای رسیدن به افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام استفاده از فالوورهای واقعی است. برخلاف ربات‌هایی که در افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می‌شود، در افزایش فالوور واقعی حساب‌ها متعلق به افراد واقعی است و در آنها به محتوای شما علاقه‌مند هستند در نتیجه پست‌های شما را دوست دارند، دنبال می‌کنند و درباره‌های آنها نظر می‌دهند.

چالشی که اکثر مردم با آن روبه‌رو هستند این است که فعال‌شدن فالوورهای اینستاگرام به موارد زیادی نیاز دارد:

فعال‌شدن فالوورهای اینستاگرام زمان  زیادی میبرد: اگر مدیریت پیج اینستاگرام شما استراتژیک نباشد و طراحی پست و طراحی پیج خود را به تیم معتبری نسپرده باشید، زمان زیادی طول می‌کشد تا تحقیق کنید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند، باید بتوانید با آنها تعامل ایجاد کنید و درگیر شوید، با حساب‌های مشابه خود شریک شوید و از روش‌های دیگر برای دستیابی به رشد ارگانیک اینستاگرام استفاده کنید. به‌راحتی می‌توانید 40 ساعت در هفته با کمترین بازدهی زمان بگذارید.

فعال‌شدن فالوورهای اینستاگرام هزینه های مختلفی را به همراه خواهد داشت: این مسئله نیاز به ‌حساب ریاضی دارد. هزینه متوسط هر تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ در نظر بگیرید که شما به‌صورت روزانه برای هر فالوور ارگانیک پرداخت می‌کنید، اگرچه این هزینه اصلاً دیده نمی‌شود اما هر فالوور اینستاگرام شما حداقل 0.5 دلار یا بیشتر برای شما هزینه در بردارد.

بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی هزینه کمتری برای افزایش فالوور خود پرداخت کنید که سریع‌تر شما را به هدف می‌رساند.

خوشبختانه یک راه‌حل آسان‌تر وجود دارد و آن خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.


 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فالوورهای اینستاگرام فالوور اینستاگرام خود را فراموش کرده اکانت اینستاگرام پسورد اینستاگرام اینستاگرام خود افزایش فالوور بازیابی پسورد تغییر پسورد پسورد اکانت تنظیم مجدد نام کاربری کلیک کنید اکانت خود قبلی خود اگر رمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علم، نقطه‌ آغاز تحول‌ فرهنگی، اجتماعی‌ و آموزشی‌ نظام آموزشی هر کشوری و از مولفه های اساسی در جهت حرکت در مسیر پیشرفت است. درفرهنگ ایران مدرن و معاصر، معلم و استاد، سرمشق و نمونه انسان مطلوب و آرمانی است.

هر فرهنگی لاجرم؛ سرمشق هایی برای انسان آرمانی و مطلوب خود می‌آفریند. این سرمشق، در"تخیل اجتماعی"، نهادهای اجتماعی"،"فضاهای عمومی" و "زبان" آن جامعه نقش می‌بندد و ارزش‌هایی حول او شکل می‌گیرد بنابراین؛ معلم به عنوان قهرمان فرهنگ ایران و جهان است.

انسان درطول حیات خویش، همواره در جست وجوی قهرمان و اسوه بوده تا او را سرمشق خویش قرار داده و به سرمنزل مقصود نایل آید. دراغلب جوامع، آنکه نقش این قهرمان بی‌بدیل را به خوبی ایفا می‌کند،"معلم" است.

همانکه اهداف تربیتی، در گرو رفتار و منش اوست. بی‌شک؛ پایه‌ریزی تمدن نوین و هویت‌سازی جوامع بشری نیز، مرهون نقش معلم و نحوه تعلیم و تربیت و کیفیت آموزش و پرورش آن جامعه است.
بی‌گمان؛ تحقق جامعه مدنی متمدن و متعادل و انتقال معارف و میراث فرهنگی گذشتگان نیز، جز در سایه آموزش و پرورش، امکان‌پذیر نخواهد بود. امروزه، تحول بنیادین نظام آموزشی کشور به مهمترین رخداد آموزشی مدارس تبدیل شده است‌ و تمامی مدارس ابتدایی تا متوسطه؛ با آن دست به گریبان هستند.

سوال اینجاست که "جایگاه معلم" به عنوان قهرمان بی‌بدیل ،در اهداف تربیتی و در تنظیم این سند دقیقأ کجا قرار داشت و دارد؟ صدای خاموش معلمان در تحول بنیادین آموزش وپرورش، یکی از عوامل مهم در اجرای تمام و کمال سند تحول بنیادین است. تغییر بنیادین نظام‌های آموزشی، موضوعی پیچیده، پویا، سازگار شونده واتلافی پیچیده است.

تغییر و تحول، فقط کتاب درسی و تغییر در آن را شامل نمی‌شود بلکه تغییر و تحول در معلم، تغییر در برنامه درسی، تغییر در سیستم و ساختار آموزشی، نوآوری و اصلاح را در بر می‌گیرد. تغییر و تحول بنیادین در زمان‌ها و مکان‌های مختلف است.

تحول آموزشی در نظام‌های آموزشی بدون سازگاری و همخوانی با شرایط، نیازها و علایق، توانمندی‌ها، منابع، امکانات و موانع، محدودیت یادگیرندگان و جامعه ملی و محلی و تناسب با دانش موضوعی، ارزش آموزشی ندارد و نمی‌توان به اثربخشی آن امیدوار بود.

شروع و اجرای تحول بنیادین نظام آموزشی، همانند تغییر در بسیاری از سیستم‌های زنده، نیازمند از دست دادن انرژی، سرمایه و منابع انسانی مالی و مادی است و صرفأ پس از نهادینه شدن و جا افتادن این تحول شرایط برای بازگشت سرمایه و منابع انسانی، مالی و مادی مهیا می‌شود. ایجاد تغییر آموزشی، توسط عده‌ای محدود در مرکز یا وزارتخانه، نه ممکن است و نه عقلانی؛؛!!

تحول بنیادین آموزش وپرورش زمانی محقق و پدیدار می‌شود که بازیگران اصلی آن، معلمان، دانش‌آموزان، مدیران، نیروی انسانی، والدین، رهبران اجتماعی و افراد با نفوذ جامعه ملی و محلی، متخصصان دانشگاهی، مدیران و رهبران آموزشی مناطق و استان، نمایندگان مجلس و دستگاه‌های مختلف باشد. ترسیم صدای معلمان، به عنوان یکی از اساسی‌ترین بازیگران تغییرات آموزشی یا تحول بنیادین، درگرو پاسخگویی به ۴ سوال زیر است:

۱.چرا معلمان باید به عنوان بازیگر اصلی و مهم تغییر نظام آموزش وپرورش در نظر گرفته شوند؟

۲.در عرصه تحول بنیادین، معلمان چگونه‌ می‌توانند به بازیگرانی فعال تبدیل شوند؟

۳.بر اساس مطالعات وپژوهش‌های بین‌المللی، معلمان چه نقشی در تغییر و تحولات آموزشی دارند؟

۴.معلمان کشور در تحول بنیادین نظام آموزشی به اجرا درآمده اخیر، تا چه حد ایفای نقش کرده و بازیگرانی مهم بودند؟

معلمان از بازیگران اصلی تغییر و تحول آموزشی هستند زیرا تغییر آموزشی به تفکر و عمل معلمان وابسته است. تغییر برنامه درسی «بدون درنظر گرفتن نقش بنیادین و فعال برای معلمان»؛ محکوم به شکست است. مشارکت فعال معلمان در تغییر برنامه‌های درسی منافع و آثار مثبت و سازنده‌ای برای خود معلمان، دانش‌آموزان و نظام آموزشی دارد. هرسال، در ماه‌ اردیبهشت «مقام معلم»، بوق‌ و کرنا می‌شود و آموزش‌ و پرورش‌ و معلم، تیتر محافل حاکمیت، مجلس، دولت‌ و...می‌شود اما، دریغ‌ از یک نگاه عمیق راهبردی‌ و استراتژیک محور در افق چشم‌انداز و نقشه راهی وسیع و روشن‌ در راستای‌ بستری مطمئن و چارچوب آموزش مستمر و هدفمند آن هم با ارتقاء مقام، منزلت و جایگاه ویژه معلم‌ در همه‌ ابعاد شخصیتی، افزایش روحیه نشاط و شادابی او و نیز تلاش مضاعف در مسیر رشد، توسعه‌، شکوفایی و بالندگی آحاد معلمان‌ ارزشمند و فاخر این سرزمین سراسر فرهنگ و ادب و.. جامعه صالح، پویا و سراسر آرامش قطعأ درگرو معلمان‌ نیک اندیش؛ توسعه نگر، صالح، پرنشاط، بدون دغدغه معیشتی‌ و اولویت‌ اول‌ حاکمیت و دولت خواهد بود .

اسفندیار نظری مدرس‌ دانشگاه معاون‌ سابق اداره کل آموزش‌ و پرورش‌ استان مازندران*

پرستو خلعتبری کد خبر: 1229133 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی