Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:39:51 GMT

تولید محتوای الکترونیکی با موضوع سلامت در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۶۵۸۱۴

تولید محتوای الکترونیکی با موضوع سلامت در کردستان

افشین خوشگوار امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در این ایام اظهار کرد: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان، مبلغی بیش از 40 میلیارد ریال سرانه بهداشتی در سطح مدارس استان و 8 مرحله اقلام و تجهیزات بهداشتی برای کارکنان بخش اداری استان و شهرستان‌ها تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، توجیهی و بازآموزی در موضوعات مختلف مرتبط با حفظ سلامتی و تندرستی برای کارکنان اداری، آموزشی و نیروهای خدماتی، تهیه و توزیع پوستر، بروشور و سایر اقلام تبلیغی، توجیهی را از دیگر اقدامات این حوزه بر شمرد.

خوشگوار افزود: در این معاونت تلاش شده برنامه‌ها و طرح‌های هر دو حوزه تربیت بدنی و سلامت نیز با توجه به شرایط کرونایی و منطبق با این شرایط استمرار و تداوم داشته باشد.

 وی ارتقای سواد  سلامت دانش‌آموزان را به عنوان هدف اصلی بخش سلامت عنوان کرد و گفت: در این دوران اهمیت موضوع حفظ سلامتی مضاعف بود و به همین جهت به عنوان یکی از اولین استان‌های کشور، تهیه محتوای الکترونیکی حوزه سلامت را در دستور کار قرار دادیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان کردستان اظهار داشت: با بهره‌گیری از دانش و توانمندی مراقبین سلامت و در قالب یک لوح فشرده، محتوای الکترونیکی متناسب با شرایط کرونایی در 8 سر فصل مختلف تدوین شد.

خوشگوار تصریح این ایت سرفصل‌ها شامل، بهداشت فردی، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، تغذیه سالم، خودمراقبتی، مقابله با کرونا، وارنیش و فلوراید و مکمل یاری است که در قالب‌های مختلف شامل فیلم، عکس، پاورپوینت، انیمیشن و موشن گرافی نحوه آموزش به دانش‌آموزان صورت گرفته است و به تعداد مدارس استان تکثیر و توزیع شده است.

 وی در پایان برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها را اقدامی مؤثر در نهادینه کردن فرهنگ سلامت بیان کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری، جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی را منطبق با شرایط کرونایی برگزار کرده‌ایم به صورتی که دانش‌آموزان را به سمت و سوی تهیه آثار مرتبط کرونا و راهکارهای مقابله و مواجهه با آن سوق داده‌ایم که هم در کمیت و هم در کیفیت، شاهد رشد قابل توجه نسبت به سنوات گذاشته بوده‌ایم.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سلامت آموزش و پرورش کردستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری شامگاه چهارشنبه در کارگروه پسماند استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی حوزه پسماند عادی و صنعتی و پدیده ریزگردها در استان، عنوان کرد: بکارگیری همیاران محیط زیست در ایام اربعین حسینی (ع) در حفاظت، پیشگیری و فرهنگ‌سازی محیط زیست ضروری است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک ضرورت و اقدام اساسی باید تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار شهرداران و دهیاران قرار گرفته و سند جامع مدیریت پسماند استان تهیه و مبنای اقدامات آتی قرار گیرد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد: در استان روزانه ۷۷۴ تن زباله عادی تولید شده و سالانه ۵۸۷۰ تن زباله صنعتی و ۷۳۰ تن زباله عفونی تولید می‌شود.

هژبری گفت: مکان‌یابی جایگاه پسماند ویژه که از سال ۸۶ شروع شده بود در پایان سال ۱۴۰۲ نهایی شد و ۲ نقطه در استان برای پسماندهای ویژه اختصاص یافته که بایستی زمینه حضور سرمایه‌گذار برای احداث و بهره‌برداری آن‌ها فراهم شود.

کد خبر 6094800

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود