Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس،  تیم فوتسال شهید منصوری قرچک یکی از محبوبترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال از ادوار گذشته تا کنون است.این تیم در دهه ۸۰ و اوایل دهه نود با اقتدار در لیگ برتر باشگاه‌‌‌‌‌ها کشور یکه تاز  بود. 13 عنوان کشوری و آسیایی و  دو بار قهرمانی در سالهای ( ۸۹ و ۹۰ )  و معرفی بازیکنان طراز اول به تیم هایی ملی نشان از استحکام و اقتدار این تیم بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال ستارگان ورامین که در لیگ برتر فوتسال حضور داشت به دلیل شرایط اقتصادی امتیاز خود را به تیم پرسابقه منصوری قرچک واگذار کرد تا این تیم پر هوادار بار دیگر در لیگ برتر حضور داشته باشد.

 متاسفانه با شروع لیگ این تیم با حواشی بسیار زیادی روبرو بود. از  رفتن بازیکنان صاحب  نام تا خلف وعده‌های  مسولین شهری به خصوص شورای شهر و شهردار قرچک در قبال تعهداتشان. این رفتارها به گونه ای بود که  شرایطی روحی و روانی سنگینی را بر بازیکنان وارد کرد. این تیم از همان روزهای نخست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد، این مشکلات تا جایی ادامه یافت که شش بازیکن تاثیرگذار و مهم آنان مثل محمد کوهستانی، سروش احمد نیا،  سعید قلندری،  مسلم رستمی ها،  علی محب علیان، امیر حسین الوندی به دلیل مسائل مالی اوایل فصل و نیم فصل از آن‌ها جدا شدند.

 سال گذشته فوتسال قرچک با تیم شهرداری در لیگ دسته اول بود با توجه به هزینه های میلیاردی نتوانست در لیگ برتر حضور یابد. با تصمیمات شهردار و اعضای شورای شهر قرار شد این تیم به صورت مشارکتی با تیم شهید منصوری قرچک هزینه‌ها را تامین و ساپورت مالی کنند.

متاسفانه نه شورای شهر و نه شهردار و نه دیگر مسولان شهری به تعهدادت خود عمل نکردند و در ادامه این تیم وارد بحران مالی شدید شد و همانطور که گفته شد شش بازیکن تاثیرگذار از این تیم جدا شدند.

 سید اکبرتقوی سرپرست تیم شهید منصوری در گفت وگو با خبرنگار ورشی فارس در این رابطه اظهار داشت:  سال گذشته تیم شهرداری قرچک در لیگ حضور داشت که در پایان لیگ مسولین شهرستان یعنی فرماندار، شهردار و شورای شهر طبق یک تفاهم نامه  قرار بر این گذاشتند که این تیم در شهرستان ماندگار شود و آنها مبلغ یک میلیارد تومان تا پایان فصل کمک کنند اما متاسفانه بعد از درخواست‌‌‌های زیاد از طرف باشگاه خبری از کمک به این تیم نشد. در صورتی که تا قبل از این اتفاق با تیم بزرگ استقلال یک تفاهم نامه داشتیم.

 سرپرست تیم منصوری قرچک گفت:  بعد از پایان هفته سوم لیگ برتر پس از شکست در این هفته در مصاحبه‌‌‌ای با انتقاد از مسئولین شهرستان قرچک که چرا طبق تفاهم نامه که قرار بود یک میلیاردتومان به باشگاه کمک کنید اما کمک نمی کنید  این صحبت‌‌ها به مذاق مسولین شهرداری و شورای شهر خوش نیامد و نسبت به آن دل‌‌گیر شده‌اند.

 وی افزود: از روز اول قرار بود که دو تیم فوتسال شهرداری قرچک و منصوری قرچک با یکدیگر ادغام شوند اما متاسفانه  حمایتی از این تیم نشد و حتی با نام شهید منصوری هم بازی کردند. آنها در یک اقدامی بعد از مزایده های زیاد که نتوانستند امتیاز تیم فوتسال شهرداری قرچک  را در لیگ یک  به فروش برسانند برای مقابله  با تیم شهید منصوری  امتیاز این تیم را به بنیاد شهید واگذار کردند و ما هنوز متوجه کارهای آقای شهردار نشدیم که هدفش از دو دستگی در این شهر چیست ؟ البته متوجه شدیم که شهردار و اعضای شورای شهر به فکر معرفی خود برای انتخابات سال آینده هستند.

تقوی گفت: تیم ما ملقب به نام شهید منصوری است حتی تمامی اعضای هیات مدیره اش هم تشکیل شده از خانواده های شهدا و جانبازان  هستند. من در این جا از فرماندار محترم و نمایندگان مجلس درخواست دارم که به این موضوع ورود کنند و خواستار مصوبات شورای شهر و شهرداری شوند و اجازه ندهند که شهردار و اعضای شورای شهر اینگونه با آبروی یک تیم که نام یک شهید را هم دارد، بازی کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر شهید فوتسال وضعیت قرمز فوتسال ليگ برتر وضعيت قرمز شهید منصوری منصوری قرچک لیگ برتر تیم فوتسال شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن