Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه حاج عبدالله فاتحی، مبارز انقلاب در بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه بوشهر در این آیین ضمن تبریک و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن برای بزرگداشت شخصیتی متعهد، متفکر و ارزشمند به نام حاج عبدالله فاتحی گرد هم آمده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اصولا انسان‌های فرهیخته و تاریخی به منزله کسانی هستند که دارای اصالت روح بوده و نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی آگاهی دارند و اهل مطالعه هستند و با استعدادهای خدادادی که در وجود آنان است و با تلاش خود فرد این استعدادها را به منصه ظهور می‌رسانند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: ماهیت این انسان‌ها در ارتباط با خدا و ایمان و برخورداری از فکر و اخلاق پسندیده و نیکو، صاحب نظر بودن و پایبندی به اصول و اعتقادات دینی و انقلابی در شخصیت آنها رقم می‌خورد. یکی از این اشخاص حاج عبدالله فاتحی است. 

سردار رزمجو یادآور شد: انگیزه انسان‌ها زندگی و دستیابی به حیات طیبه در دنیا و سربلندی در آخرت است. طبیعتا انسان‌ها با یکدیگر مساوی هستند اما آنچه که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند امورات اکتسابی است که در مسائل فکری، روحی، روانی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی سازماندهی شده و شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: انسانی که از دانش مبتنی بر ارزش‌های الهی بیشتر برخوردار باشد ارتباط او با خداوند متعال بیشتر است و همین عاملی برای فضیلت و انسانیت شده و او را تبدیل به الگو کرده و ویژگی‌های انسان متعالی در او شکل گرفته و این خصوصیات را در جامعه منتشر می کند. این خصلت‌های خوب و ارزشمند در جامعه تجلی یافته و در ارتباط او با مردم تاثیر گذاشته و فرد را با مردم همراه می‌کند.

فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: ما در استان بوشهر شخصیت‌های متعدد انقلابی و ارزشمندی داریم که حاج عبدالله فاتحی به نمایندگی از ایشان در این شب عزیز تجلیل می‌شود.‌ حاج عبدالله فاتحی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب، علاوه بر مجاهدت و مبارزه‌های خود، پس از گذشت مدتی از تشکیل سپاه لباس مدافع و پاسداری از انقلاب را به تن کرده و مسائل انقلاب را تحکیم می‌بخشد و در ادامه منشا خدمات و برکات زیادی می‌شود. 

گفتنی است آیین نکوداشت نیم قرن مجاهدت و مبارزه تحت عنوان "مردِ صبر" به همّت و همکاری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، صداوسیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، جهاد دانشگاهی استان بوشهر و استانداری بوشهر برگزار گردید. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بوشهر استان بوشهر انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی مجاهدت و مبارزه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد