Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر رسمی نمایندگی مهسون کرمزیگول در ایران، قرار است این خواننده مشهور ترک قصد دارد جشن انتشار آلبوم جدیدش را در ایران برگزار کند و مراسم در سال آینده، با کمرنگ شدن همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی برگزار شود. 

براساس اعلام دفتر رسمی نمایندگی این خواننده در ایران، عنوان این مراسم «دیپلماسی فرهنگی» خواهد بود و قرار است مهمانانی از ایران، ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان در آن حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهای رسیده از مهسون کرمزی گول حکایت از آن دارد که برنامه او برای حضور در ایران فعلاً شامل جشن انتشار آلبوم است و قصد برگزاری کنسرت ندارد. اما زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری کنسرت ماهسون در اواخر سال ۱۴۰۰ به میزبانی کشور ایران به گوش می‌رسد.
 
مهسون یکی از خوانندگان مطرح کشور ترکیه است که از سال‌ها قبل طرفداران زیادی در ایران دارد. او طی سال‌های اخیر هم در قالب پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به ابراز احساسات طرفداران ایرانی‌اش پاسخ داده بود. 

چندی پیش نیز خبری مبنی بر بازی این خواننده مشهور کشور همسایه در یک سریال ایرانی خبرساز شد که وی به فاصله کوتاهی این خبر را تکذیب و عنوان کرد که این تنها در حد یک پیشنهاد بوده است.
*************************

 امسال سیمرغ بهترین موسیقی فجر سینمایی به چه کسی می‌رسد؟

سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر همواره  جذاب‌ترین بخش‌ این جایزه سینمایی برای اهالی موسیقی بوده است. با اعلام اسامی کاندیدای بخش سودای سیمرغ، باید منتظر ماند و دید که سیمرغ بهترین آهنگساز فجر بر شانه‌های چه کسی می‌نشیند.

 پیام آزادی برای فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»، بامداد افشار برای فیلم «یدو»، علیرضا افکاری برای فیلم «تی‌تی»، حامد ثابت برای فیلم «بی همه چیز» و فردین خلعتبری برای فیلم «مصلحت» کاندیدای سیمرغ بهترین موسیقی متن از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شده‌اند. 

محمدرضا علیقلی با ۱۵ بار نامزدی برای کسب سیمرغ بلورین جشنواره رکورددار این بخش محسوب می‌شود و  به همراه حسین علیزاده و مجید انتظامی برنده بیشترین سیمرغ بلورین در بخش بهترین موسیقی متن از جشنواره فیلم فجر است.

سال گذشته بامداد افشار برای طراحی و ساخت موسیقی فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک توانست سیمرغ بلورین سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را به خانه ببرد و باید دید آیا امسال می‌تواند برای نخستین بار از سیمرغ خود دفاع کند یا نه.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه خواننده ایران سیمرغ بهترین موسیقی فجر آلبوم جشنواره فیلم فجر بهترین موسیقی سیمرغ بلورین سیمرغ بهترین برای فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

یادمان زنده‌یاد غلامحسین بنان به مناسبت زادروز ایشان آخر هفته جاری، با عنوان «طنین بال قو» و در قالب بیستمین شب موسیقی ارسباران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین شب موسیقی ارسباران پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ 1403 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز استاد بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

چرا غلامحسین بنان آواز شهرام ناظری را افتضاح توصیف کرد

غلامحسین بنان (زاده 10 اردیبهشت 1290 و درگذشته 8 اسفند 1364) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال 1306 تا سال 1347 در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...